• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Lilla Li

    Shiliz: Har ni redan bestämt er för var ni ska sova (eller vad ni nu ska göra ;)) så tycker jag inte det finns någon anledning att vänta.

    Nej jag tror inte han följer med. Kanske. Har nog inte ens sagt något till honom än. :) Däremot ska min chef nog gå, hon gifter sig i september. Men jag går nog själv.

  • ;o)


    Nån annan?

    Vi ska ju ha festen i Huskvarna, men i Slottsvillan finns inga rum lediga på vår dag. Kan någon rekommendera något annat i H-varna?
  • Lilla Li

    ;o) Vi var inne ett slag på att bo på Amalias hus i Gränna. Där kan du få ett fint rum med Vätterutsikt och jacuzzi. Lyx! Lite långt för oss, men hade vi varit i Huskvarna hade jag nog hellre åkt dit. :)

  • Shiliz

    ;o): det finns ju Qrogen i Huskvarna som ligger vid Esplanaden. Det är min gamla jobbarkompis som har tagit över restaurangen o hotellet. www.qrogen.se

  • Shiliz

    Lilla Li: Ska du kolla efter nåt särskilt nästa helg? Jag tycker att det var synd att Stora Hotellet inte skulle visa sina hotellrum som Scandic tydligen ska göra.

  • Lilla Li

    Shiliz: Nja jag vet inte riktigt. Ska nog kolla alla "affärer" i alla fall. Klädaffärer, blomsteraffärer, smyckesbutiker, hår/hudsalonger... Mer sånt jag är sugen på.

  • Shiliz

    Vi tänkte nog kolla lite på ringar, smycken o jag behöver hitta en bolero som jag kan hyra. Sen ska vi väl säkert till Westers o se om vi kan hitta lite kul grejer. Jag vill kolla på underkläder med men det kanske inte är så bra när Chrille är med. Men han kan ju säga vad han gillar kanske

  • Lilla Li

    Vi ska ju till Sthlm i helgen - där ska jag kolla på underkläder och skor. :)

    Nu ska jag iväg och bowla! Ha en skön kväll.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3