• CmD
    Äldre 5 Feb 18:12
    52957 visningar
    533 svar
    533
    52957

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Lilla Li
    Äldre 18 Feb 11:39
    #0

    korall: Hoppas allt blev som ni önskade! :) Hade velat komma men har inget internet så jag kunde inte samla ihop några av tjejerna härifrån tyvärr. :(

  • ;o)
    Äldre 18 Feb 13:08
    #0

    GRATTIS KORALL!

    Hoppas att er dag var allt som ni nånsin kunnat önska er!

    Kram!

  • en dag i juni
    Äldre 18 Feb 17:26
    #0

    Ja det var verkligen synd att jag inte kunde gå, hoppas ni hade en jätte bra dag och GRATTIS från mig också!!!

  • CmD
    Äldre 18 Feb 20:41
    #0

    Korall:
    Stort grattis från mig med. Hoppas att det verkligen blev den dag du önskat dig.
    Lilla li:
    upptäckte ditt sms alldeles för sent, annars hade jag gärna joinat ett kyrkobesök.

  • korall
    Äldre 18 Feb 20:59
    #0

    Saknade faktiskt er i kyrkan Men är så trött nu så orkar inte skriva nån berättelse, får ta det senare i veckan! Men det var alldeles alldeles underbart!

  • Lilla Li
    Äldre 19 Feb 06:11
    #0

    korall: Härligt! :)

  • Shiliz
    Äldre 19 Feb 06:59
    #0

    Korall: Grattis!!! Hoppas att allt var alldeles underbart för er på er stora dag! Hur känns det att vara fru nu?

  • Shiliz
    Äldre 19 Feb 07:00
    #0

    ;o): Hehe, tack. Ska hälsa honom det .

  • ;o)
    Äldre 19 Feb 09:22
    #0

    Shiliz -

    Har ni bestämt tider?

    Jag tänker mig vigseln vid kl 15,00. Då blir det väl lagom med tid till mingel o sånt, innan vi ska bege oss till Stockmakaren. Ska man försöka få igång sittningen till kl 18,00 så man hinner med allt? Hur tänker ni?

  • Shiliz
    Äldre 19 Feb 09:36
    #0

    ;o): Vi har inte helst bestämt några tider, men har för mig att vi bara kunde välja mellan 14.00 eller 16.00 till vigseln så det lutar mot att vi tar det senare för annars kanske det blir för mkt dötid. Om ni kan ta 15.00 så låter det väl perfekt eller? Tror att det är lagom att börja sittningen vid 18-19 nånstans.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3