• Daphne

Volang trosor??

Jag söker trosor med flera små rader med volanger på rumpan. (Hoppas jag beskrev bra)
    Jag vet att de hade sådanna på flera affärer i London när jag var där men jag köpte desvärre inga.
    Nu undrar jag om det är någon som vet vart man kan få tag på sådanna?
    Är det någon som sett om liknande trosor kommit till Sverige eller postorder eller om det går att beställa över internet?

Vorre jätte tacksam för svar vill ha sådanna trosor på mitt bröllop :)

*hoppas det finns nån som vet*

• Svar på tråden Volang trosor??
  • Fru Cinderella

Hmm... vet att jag sett något liknande på www.elite-ladies.net vet dock inte om det är exakt de du menar..

De har ett flertal trosor under bröllopsfliken, men kolla också under den vanliga trosfliken på underkläder.

• Daphne

_Cinderella_

Tusen tack. Ska genast kolla upp :)

• Daphne

_Cinderella_

Kollar upp det också :) Tack tack.
    Hittade några som stämmde ganska bra med bilden jag har i huvudet.. kankse ska beställa där ifrån.
    Har du beställt därifrån nån gång?

• Fru Cinderella

Jag har beställt från båda..

• Daphne

_Cinderella_

Okej och det funkade bra för annars skulle du inte tipsa om dem ;)

Jag tänkte storlekarna, är de små eller stora eller ungefär som i vanliga affärer? :)
    Jag hittade nämligen ett par som jag tyckte välldigt mycket om men är lite osäker på storleken.

• Daphne

Åhhh hittade dem jag kollade på i london. Det ser lite annorlunda ut mot vad jag minndes. fick för mig att volangerna bara var bak men de är runt hela :)

www.urbanoutfitters.co.uk/icat/wunderwear&bklist=icat,4,shop,womens,wunderwear

• Daphne

Åhhh ringde just min kompis för jag fick för mig att urban outfitters har öppnat en affär i Stockholm och det har dom :D wohoo.
    Så hon ska gå in och kolla vad de tar för dem där och annars kan jag beställa från internet. :)
    Tack så jätte mycket för din hjälp _Cinderella_. Du är alltid så bussig och hjälpsam :D

Svar på tråden Volang trosor??