• Lady o Lufsen

    Känner du igen mig?

    Själv tycker jag att det dyker upp nya brudar här hela tiden- eller i alla fall nya nick...

    Besökte helt apropå en tråd där en brud utbrast:
    "Hej Lady o Lufsen, jag känner igen ditt nick!"

    Så nu är jag nyfiken på vem känner igen mig och varför och vilka känner jag igen?

    Har ni lust att vara med?

  • Svar på tråden Känner du igen mig?
  • Skog

    Får erkänna att jag även känner igen er som skrivit på slutet nu: ninjan, thebride, kentfantast, discodivan. Jag tycker det är trevligt att känna igen nickarna. Det är lite roligare då, det blir en slags gemenskap.

    Någon som har ett tips mot BT-beroende?

  • Fru Cinderella

    kentfantast och viktualia känner jag självklart igen också.. har för mig att du o jag kentfantast har haft någon het diskution någon gång *skrattar* Men minns inte om vad dock..

  • kentfantast

    _Cinderella_:

    Hmm... man ska inte ta mina åsikter på så stort allvar jämt... Ibland har jag en åsikt bara för att alla andra tycker samma sak och jag tycker att "diskussionen" är tråkig Mina klasskompisar tyckte att jag var jättejobbig, men det var så roligt när det blev upprörda och började ha ordentligt välmotiverade argument...

    BT-beroende... hm... jag gifte mig i sep, vad gör jag här?! Jobbar gör jag ju oxå om dagarna så hur sjutton får man in en massa inlägg hela tiden? Gravt störd...

  • kentfantast

    Jag skulle skrivit att jag TAR en åsikt.... inte har...

  • Fru Cinderella

    kentfantast

    Jo, jag tycker också det är kul o diskutera. Oftast så tar jag minioritetsåsiken..

  • kentfantast

    discodivan:

    Du blir fru på min mans 27års dag! Nu kommer jag att tänka på dig när jag firar honom bara för att jag såg det! Grattis!

  • discodivan
    ahhh tack, vi verkar vara ytterst få som väljer fredagen den 13 att gifta oss på, födelsedagen borde bli kanon
  • ninjan

    _Cinderella_
    Visst var det du som ska gifta dej den 19 maj?

  • Fru Cinderella

    ninjan

    Jag skulle ha gift mig då, men då vår drömlokal var bokad så flyttade vi fram det till den 28 april!

Svar på tråden Känner du igen mig?