• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 nr 5

    Så var det dags för ännu en tråd.
    Skriv på !!!

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 nr 5
  • helmina

    Åhh det hade varit roligt.... får se om det funkar.

    Vi postar våra inbjudningskort idag...

  • sommarbrud07

    vad härligt att få posta iväg korten :) vill ja med..!
    men lite kvara att göra först!

  • HarElis

    jag postade våra inbjudningskort imorse kändes så sköönt :)

  • Stefans fästmö

    Vi gjorde inbjudningskorten i helgen, stämplade o så, ska bara bestämma texten nu o skriva ut den så kan vi skicka dem... Så spännande, nu är det verkligen på riktigt!! :D :D

  • MissPhoenix

    Hurra!!!!! Nu har jag varit iväg heeeeela dagen och provat klänningar och hittat tre stycken som jag ska sova på tills imorgon och lägga handpenning på. ÄR sjukt nöjd fortfarande. Dock inte nöjd med bemötandet inne på tonys på vasaplatsen. Någon som köpt/hyrt därifrån?
    Stefans fästmö: Du hade rätt - det fanns tonvis med klänningar.

    Vad duktiga ni är som fått iväg era inbjudningar - vi har inte ens börjat med våra - kanske ska "sätta fart". Kram så länge

  • TezzAmore

    MissPhoenix: Var på Tonys och kollade på slöjor i lördags... jag gillade inte heller deras bemötande riktigt! Det var en tjej som hjälpte till och hon var så stressad liksom. Sa hela tiden att man måste tänka fort för alla slöjor tare slut och de får inte in fler osv... Va var det som du inte gillade?

  • Stefans fästmö

    Hmm, jag köpte min på Tonys, tyckte jag fick bra bemötande! Min sambo tyckte de var lite snobbiga, men inte otrevliga... men vi var där på kvällen, tror inte tjejen jobbar då..

  • Kärleksfeber

    Tjenixen!

    Har ni beställt tårtan än (från var) och vad kostade den per bit??

  • MissPhoenix

    TezzAmore: Det var tjejen som jobbade - trots att jag sa vilken storlek jag hade envisades hon med att släpa fram mindre - vilket gjorde att jag inte kom i någon nästan och inte direkt kände mig fin. Sen när jag väl hittade en klänning så undrade jag om hon kunde tänka sig att hänga undan den tills imorgon och så skulle jag komma in då och lägga handpenning på den. Hon vägrade trots att hon hade flera stycken. Med motiveringen - vill någon ha den så säljer jag. inte alls speciellt serviceminded.

    När det kommer till slöjor kostar dom rätt mycket att köpa färdiga men är suuuuuper enkla att göra själva. Kostar typ 20kr/m att köpa. Jag jobbar ju egentligen som frisör och brukar sy slöjjor så jag tänkte sy min egna.

  • Centifolia81

    Slöjor kan man hitta jätte billigt på nätet också. Tex tradera, finns massa som säljer där för halva priset och de är ändå nya. Köpte min där och är jätte nöjd

    Jag var inte heller nöjd med Tonys, de ville inte alls hjälpa mig när jag var där så jag gick... (var dessutom helt själv i butiken, så stressigt kan det inte ha varit)

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 nr 5