• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • hellokitty

    ingen tycker om mig, ingen vill ha mig..... för att jag äter mask!

  • Hej baberiba

    Kitty

    Men om du känner dig ensam så ska du inte sabba sidan på detta sättet:D förstör man så får man inga vänner:o
    :D är man snäll och ordentlig får man vänner.:D

    Vem var det nu som trodde man kunde få bankomatkort och bara hämta ut pengar på banken???

  • Hej baberiba

    Kitty

    Vad såg P hos henne:o.....låter som värsta jag vet inte vad koko...:o
    :D

  • Hej baberiba

    Kitty

    Bättre att äta mask än vara en sketetgrodblad:D

  • Hej baberiba

    Tror jag ska skaffa nytt tangentbord här på joppet mitt låter så mkt när jag skriver:D inte bra ngn kan höra mig att jag är på BT:D:D:D:D:D

    Jag säljer såna så det ska väl inte vara så svårt att skaffa sg ett nytt:D:D:D det finns tysta typer...:D

  • hellokitty

    groblad, heter det väl...? :-P

    trodde först det hette groddblad tills någon fint påpekade att det heter groblad.

    Gerda,
    vi kanske skulle göra en egen uppsättning av star wars med två yodor som blir kära i varandra... Yoda och Yodolina.

  • hellokitty

    Jo, *koko* ringde en gång för hon hade problem med sonens matteläxa (tror jag det var)... (han gick då i tvåan)
    Hon undrade hur mycket 75% av en liter var.

    Hmmm....Kan det möjligtvis vara 12cl? Eller kanske 86 ml?

  • hellokitty

    Ja, det är väl bara att be om ett nytt tangentbord, cheers. Mitt var tyst när det var helt nytt men nu är det nernött av allt bt och fl så nu låter det....
    knoppetiknoppetiknopp!

Svar på tråden Oups lite snabb... 7