• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • hellokitty

    usch... nu är jag ledsen och sur igen....

    Nu ska dom börja med intervjuer igen för en assistent till oss här på kontoret och dom ber min vikarie att vara med på dom men jag som ändå jobbar hur mycket som helst frågar dom inte. Plus att dmo har köpt ny email och alla har fått ett konto förutom jag.... Hur välkommen känner man sig? Jag har alltså ingen jobbmail.

    har lust att säga upp mig och bara skita i det nu så får dom klara sig bäst dom vill men förra tjejen som gjorde så (hon hade en helt annan tjänst) fakturerade dom för allt arbete som dom fick göra bara för att hon slutade. Dom drar sig inte för att gå till rätten om man säger upp sig, typ.... men gör heller inget för att man ska känna sig uppskattad över allt man faktiskt gör....

  • Gerda

    :( :( :(

    Vad ruttet det låter kitty! Kan du inte ringa och tala om för dem att du också hade kunnat vara intresserad? Å sen att de visst har glömt ge dig en jobbmejl också, annars kan du ju inte hinna med jobb ju...

    lite snälla pikar... så kanske de börjar tänka till...

  • Gerda

    cheers

    nääädu! Då kommer A att jaga ner dig med hagelbössan han vill köpa in för att vakta L mot pojkar och cheers ;)

  • hellokitty

    så...nu var mitt gästspel över för idag.

    om ni är snälla så kanske jag tittar in i nästa vecka också!

    kram på er alla och var snälla mot varandra!

  • Hej baberiba

    Morrn:D

    Idag gäller det:D hur mkt pengar cheers kommer att tjäna i månaden;) jag ska tjata mig till bra pröjs;)
    :D

  • Hej baberiba

    Kitty

    Uscha inget vidare:(...kan du inte göra som Gerda föreslog. Jag tycker det låter som en toppenbra idé.

  • Hej baberiba

    Gerda

    A kan inte ta mig.....A kan inte ta mig...jag är snabb....swisch*.....:D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Freeeeeedag... *POFF* där va flaskan öppnad

  • Gerda

    Cheers

    Haha... han får öva på sitt skytte!!! På Marko och Lillis!!! :D

    Hur gick förhandlingarna?!?!?! Bra med cash?! :D

    Hemlis
    *klunk klunk klunk*

    Gött med fredag! Har handlat hem god mat... o det är morsdag i norge denna helg, ett mirakel om A lyckas förstå det... *haha*

    :D :D :D :D :D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Gerda
    Har du hintat ordentligt till A så han förstår att det är morsdag

Svar på tråden Oups lite snabb... 7