• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Hej baberiba

    Gerda

    Mmmm Marko är redan igång men du kan hälsa honom att jag åker med min man:D

    My vad kort och gulligt namn:)

  • Gerda

    Cheers,

    Du måste nog stå ut med marko o Lillian... de står här packade och klara redan... 1st stop Småland skriker dem hela tiden! Väcker ju Louisa!

    Ja, vi blev lite förvånade, inte alls ett namn som vi tänkt att de skulle välja! Jag gillar My jätte MYcket så det var kul att de valde det!

  • Hej baberiba

    Gerda

    Vad säger du:o är de redan fulla:o
    :D:D:D:D de får INTE följa med då får de bo i vårt hus när vi är borta och du kan hälsa dem att vi reser inte förräns i Mars:D:D:D vi har inte bokat ännu:D

    Vad qulig du är:D "MYcket":D

  • Gerda
    Visst är jag qul

    Ja, jag skickar ner dem iaf till er så får du snacka med dem!
  • Hej baberiba

    Gerda

    Nä:o gör inte det:o jag orkar inte med dem:o Det är du som har dem så du får tala med dem:o
    :D

  • drea

    Hej hej!
    Här var det lite aktivitet!

    My det är ett fint namn. Vi hade en katt som hette det, eller egentligen Lilla My. Det är väl egentligen det enda "muminnamn" som går att ge åt ett barn. Skulle inte vilja ha en snorkfröken eller en muminpappa!

  • Hej baberiba

    drea

    Tjaaaaaaaaaa:D

    Hur var det på semestern:p är du brun och fin:p

  • Gerda

    Heeej Drea... är du nyladdad, redo och fräsch?!

    Cheers, too late... satte just på de,på natttåget till småland. De ville ha nattåg - då kunde de "busa" lite sa Lillian

    Shoppade lite på rean idag! När bodies kostar 24kr - då måste man passa på eftersom det alltid blir bajs eller kräks eller annat kladdigt. Å sen blev det ett par byxor och en top till från mexx.... schhhhh!

  • Hej baberiba

    Gerda

    Grrrr på dig...att jag ska behöva ha dem igen hos mig.... men jag skickar dem till Dallis hon kan behöva lite liv i luckan hemma:D

    Det var billigt med 24:- men vad du handlar Mexx..:D visst har de fina kläder:D

  • Gerda

    Cheers

    Inte annars egentligen... deras byxor är för små för mig, tajta *grrr* Men barnkläderna passar L och supersöta - fast såååå mycket har jag inte shoppat där - bara 3 set Å så 2 presenter till kompisbarn.

    24kr bodiesarna var H&M

Svar på tråden Oups lite snabb... 7