• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Dallandra

    cheers
    Ja det verkar bli storm i slutet av veckan

    Åh vad fina Labangrejerna är, lekmattan-jättefin Vill också ha Labansaker men vi har inte råd tyvärr

  • Hej baberiba

    Dallis

    Jag vet:D håller med dig att de är sååå fina. Jag får lite x-tra bonus i min lön nu den 25:e så då tänkte jag kosta på mig dessa saker:) vet inte om jag annars hade köpt det...kanske...kanske inte...:D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Jag har ingen aning ang. priserna men det var smidigt att en liten butik här i stan hade dessa saker. så då gynnar jag henne.

    Har inte sagt ngt till husbandet om detta:o undrar hur han ska reagera när jag kommer hem med dessa saker:o...Han gillar inte att jag handlar i förväg:o....men någongång måste man juh börja:o kan annars bli lite hektiskt när vi får barnbeskedet med allt som ska fixas med ppr för barnet och vad vi ska inhandla inför resan och saker vi behöver hemma.

  • Hej baberiba

    Dallis

    Hörde inte att de sa ngt om storm igår på TV:o men jag har hört om det innan....Hoppas vi inte får det, det räcker nu:o

  • Gerda

    Cheers

    Du tänker helt rätt! Ni får massa annat att göra när barnbeskedet kommer som du säger, så att ni har liiiiiite ordnat hemma redan blir nog en stooooor avlastning för varje grej som är klart. *huttar åt din man*

    Vi började ju ganska sent med inhandlandet och det blev faktiskt stressigt mot slutet, för även om jag mådde bra så hade jag iaf inte samma ork... och jag var ju bestämd med vad vi skulle ha så vi fick ju åka överallt. Sen att jag var hungrig hela tiden tog också tid

  • Gerda
    BRA att du gynnar den affären hos er, så frodas hon och kan ta in fler roliga saker till ert barn!!!
  • Hej baberiba

    Gerda

    Ja vi får se vad husbandet säger, när jag kommer hemdrattandes med Laban prylarna:o vill ju ha Lundmyr filten också;) och påslakanet:) är filten gosig?

  • Gerda

    Vi ääääääälskar filten.... å så lockar jag med ännu en grej i din GB på FL

Svar på tråden Oups lite snabb... 7