• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Gerda

    Hemligt

    Uscha för stormarna! Men ni kanske tände lite ljus och gjorde upp värme själva?!

    Jo, gå in på hemsidan, sedan på höger sida lite längre ner kan du klicka på Design 2 och på den sidan så är det ringen Rygginfattat.

  • Hej baberiba

    Gerda

    :[fin ring !!:D:D:D:D:D jag menar det;) supersnygg:p

    Hemlisen

    Jag fattade direkt vad Gerda menade:p
    :D

    Jo vi har överlevt men jä**ans vad det blåste:o tror att ni har haft det värre än oss;)

    Vi har el men så bor vi mitt i grädden:D

  • Gerda

    Cheers

    Skönt att höra att ni överlever Visst är den fin Tror att den blir mycket bra!

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Gerda
    Jätte snygg

    Cheers
    Fjärt på dig, retsticka där
    Ja det kanske har varit värre hos oss...
    Vi bor ju ganska högt och det är som en kil från havet upp till oss. Kan säga att fönstrena knappt går att se ut genom pga av allt salt...
    Men som tur är så blev det ju inga skador på huset. Det jobbiga är ju all mat som blir fördärvad

  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Det är bara att ta ledigt från joppet och "frossa" i dig all mat:D inte kan du slänga den;)
    :D:D:D:D tänk på att jag är smålänning:D

    Jag tror det har blåst på ganska bra både hos dig och mig:D

  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Men "plaskis" står väl kvar:o
    :D vi ska juh bada i den snart;)
    :D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Ja just det, smålänningar sägs ju vara snåla... då stämmer det då

    Nä inget frosseri här inte, måste ju joppa
    Vi tog med oss lite frysvaror såsom kycklingfileér, köttfärs, räkor osv för förvaring hemma hos mina föräldrar. Men det är ju fortfarande endel som går till spillo... och inte ska vi tala på allt i kylen...

    Plaskisen står kvar, men det var nära att väggen/vindskyddet flög åt fanders. Den sidan som sitter fast i huset lossnade och skyddet stog och svajade. Så vi ut och jag fick försöka hålla tillbaka det medans husbandet skruvade fast det igen. Jösses sicka krafter kan jag lova, mjölksyran bara pumpade ut i armarna men vi lyckades. Sen var grannen över och hjälpte till att spika fast en provisorisk planka på andra delen så det klarade sig

  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Det sägs vara så att smålänningar är snåla men det innefattar inte mig och husbandet:D

    Puh vad skönt att plaskis står kvar och att du fick "träna" dina muskler lite;)

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Cheers
    Vet väl att ni inte är snåla, jag har ju fått fika och världens goaste latte hemma hos er
    Jadu... träning så det räckte och blev över

Svar på tråden Oups lite snabb... 7