• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • 20th century fox

    mizztigger - vilket datum gifter du dig? Du kan inte skövla nåt fint i trädgården om du gifter dig på sommaren? :D
    I sommras gjorde jag en bukett och använde vildvin som många har i sina trädgårdar. eller dofthortensia, annars kan du ju ta rankor från nån krukväxt du har hemma? typ murgröna eller kanske hjärtan på tråd

  • mrztigger

    28 juli bär det av. vi har ingen trädgård, bara en liiiten uteplats med rosbuske. inte så skönt att hålla i om man säger så *ler*

    tänkte kolla om jag kan använda murgrönan från våra julgrupper och få dem att växa tills i sommar.
    ormbunkar... hur kan man ha dem inomhus och till blomgrupper och sådant? går det? vi skal ha pcknicktema och det tycker jag e fint och picknick aktigt..

  • Juni07

    kvistrosor låter jättefint, har du möjligen bilder på buketter med sådana?

    hur är annars orcideér att ha i bukett, och vad kombinerar man bäst med då?

  • 20th century fox

    jag brukar googla bilder ska se om jag hittar någon söt, är det nån speciell färg du tänkt?

    Orkidéer verkar vara trendigt just nu i brudbuketter, kolla på bernzonsblommor tlex finns massa där.

  • Juni07

    20th century fox:
    ang färg så är det nog vit eller möjligen nån creme/champangefärgad jag tänker på.

  • Juni07

    tack snälla, kvistrosor är ju urfina och söta och sedan fylla ut med vanliga rosor och ev nåt mer....tackar och bockar om du visste vad tacksam jag är.
    Ska åkta till Camillas lblommor i Trollbäcken, har du tips på fler butiker i närområdet?

  • Juni07

    jättefin, så det är din, den har jag sett när jag sökt runt

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?