• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • mammacatta

    jahaja, lördag morgon och jag fick sova ut - ända till 7...
    då har jag bara en snoris ändå, så SÅ farligt är d nu inte.

    cindy: *skickar mod och en styrkekram*
    va jobbigt! panikångest är inget att leka med, har haft en släng av sånt när d gäller folksamlingar. fick helt enkelt panik och gråtattack när det blev trångt runtom mig. jättetrist, för man ser inte så många konserter då. men här i norra delen är det inte så mycket folk, så här går det bra!

    de invigde fö en ny galleria här i förrgår: in: heter den. med två prickar efter. ALLA fina och braiga butiker kom hit, bla zizzi. så jag och morsan rusade dit i folkmassorna (bra med pansarvagn, flåt barnvagn ) och hon köpte kläder till mig för 1000 spänn... hon ville inte skämmas över mig på travgalan. *sjunger* men lika glad är jag för det, men gladast är nog zizzi...

    nu: melodikryss... maken sover, han var på fest igår. ska hoppa i hans säng ltie först

  • Rystall

    Mc: Det var lite knepigt i melodikrysset idag. Men, vi löste det tillslut (tror vi). För han hette väl Ivar?

    Jag har varit på auktion idag och köpt (hör och häpna) 2 porslinsfigurer. Babyar varav den ena har ont i magen och den andra i huvudet. Inte min grej igentligen men dom var ovanligt söta.

  • janos

    Här har natten inte varit rolig. Ont i magen och toa besök hela natten. Vi som skulle bjuda över svägerskan och hennes man på mat och bastu/bubbelbad ikväll, samt lite gott att dricka.

    Nåja, det får bli en annan gång

    Svägerskan hade tydligen haft något liknande i veckan

  • Rystall

    Det går ju vinterkräksjuka i hela landet. Kan ju vara en släng av det. Man måste ju inte kräka.

  • Rystall

    Han ropade föresten in en frack. För 350 bagis. Jättefin och knappt använd. Skulle tro att den använts till nåns bröllop för det var lite andra såndana prylar som lätt förknippas till bröllop.

  • äntligen på väg

    Hej, hej hallå och god lördag på er .

    Vill bara tala om att Hebbe-lille nu är på plats i min mage och vi håller tummarna för att h?n klamrar sig fast och stannar kvar den här gången .
    Igår kände jag mig lite orolig, för hela proceduren på Sahlgrenska var lite flummig, men idag känner jag mig positiv och kan faktiskt tro att det ska gå vägen den här gången

  • Rystall

    En himla massa champagne glas till exempel. Det kunde ju ha varit nått för oss.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7