• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

    Hmm jag kollade lite... vår tråds tvåårsdag infaller på en söndag i Mars... man skulle kanske kunna ha ett litet jubileum i den helgen?

  • mammacatta

    JAAA! va kul med en träff!!!

    jag är MED!
    gable: ja, jag tycker som du. fika shopping, middag och party.
    utan barn kanske tom... *hehe*

    den helgen i mars låter bra tycker jag, mitten va? 16-18 mars blir d väl? om 18e är en söndag.

    cindy: grattis till lgh, det är roligt att flytta!

    fast jag tror att anne får bestämma, jag är mycket flexibel. hon har ju längst.

    nej nu hojtar maken, återkommer.

  • äntligen på väg

    Va spännande att träffa alla
    Å Sthlm ser jag ju inte så ofta, men jag har alltid trevligt när jag är där

  • anne på grönkulla

    Jag måste, som jag sa, tyvärr konstatera att jag inte har en aning om än när jag är hemma. Så om ni vill planera nåt ändå, gör det! Annars talar jag om såfort jag vet nåt...

  • Hilde

    Roligt! Det här måste ju gå... vi har ju kommunicerat länge o väl nu. Jag får abstinens när jag varit utan er för länge ju!

    I mars är Zilla tillräckligt stor för att vara utan mig lite mer, så jag kan nog sticka iväg o lämna henne med maken.

    I eftermiddags föddes det en liten, liten Chris i Drachten i Nederländerna Min kusin ringde för ett par timmar sedan och berättade att de fått en liten pojk. Alltså har det i min familj fötts 4 barn det här året Många trevliga kamrater för min Zilla.

  • mammacatta

    när jag läser nåt som jag skrivit samtidigt som tre pojkar vrålar mitt namn konstant så brukar det se lite lätt förvirrat ut.
    märker jag.


    nu ska jag göra lite seriös sufing.

  • mammacatta

    va kul! det är perfekt att ha barn i samma ålder i famlijen. jag har aldrig fattat hur bra det har varit förrens en som INTE haft det berättade hur det var.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7