• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

    Jaha Gable här drogs det minnsan upp ur avgrunden rejält tror jag

    Janos ha det så kul i Estockholmo och skulle ni glömma mössor blir det ju ett ypperligt tillfälle till att handla sig nya.

    Inatt har min dotter sovit!!!!! Från 20:00 till 05:45 Jösses jag anar ljuset på andra sidan tunneln

  • Sara_80

    Äntligen fredag..i helgen händer det grejer. fick ett telesamtal igår från kompisen i min gamla hemstad att jag ska med ett tåg klockan fyra i em...ahhh möhippa. uj va nervös jag blev nu.

  • Gable

    Woiiiiiii! Möhippa!! Ha så kul, själv är man ju glad att det är över

  • anne på grönkulla

    Iiiii - så fin Zilla!

    Här håller jag på att bli skogstokig - försöker fixa ett möte, med en gubbe som vi träffat 2 ggr förut - senast nu i höst- Nu påstår karln att han inte vet vilka vi är eller vad vi vill... Gubbf*n!

  • Fru Cinderella

    Inget roligt på jobbet.. sitter i kundtjänst o har inte fått ett enda samtal sen fem över nio (började 9).. o inga mail att svara på heller *suckar*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7