• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

    Imorgon är det freeeeeeeedag och jag är leeeeeeeeedig! Tjoho!

  • mammacatta

    imorgon fredag så är min man LEEEDDDIIIIIIGGG!!
    har inte längtat så här mycket efter en vardag sen jag vet inte när. jag är SÅ ARG hela dagarna bara, ludde är snorig å gnällig och wille bara slår honom så imorgon ska min man med på kyrkis å jag ska sitta i en soffa, prata skit och INTE leka med wille. kanske krama ludde om inte pappa duger, men annars så tänker jag INTE AV-SNORA HELLER!


    jag låter lite rebellisk, men jag är SÅ ARG bara . snart måste ju svåris informeras om att hon inte får fira med oss i jul heller. ett krig man gärna undviker. kommer att sluta med att min man krånglar ihjäl vår familj för att behaga henne

    gable: såg isen på tvn i morse - nån på långfärdsskrillor...? här var d några som tog fram sina när d blev sådär. de var de ENDA i hela stan som tog sig nånstans... själv ägnade jag den lörnatten till att krypa från uteställe till uteställe. (f.P.) bokstavligen. hade blåmärken som hette duga efteråt!

  • Hilde

    Jaha du MC jag hoppas att du piggnar till snart! Är kanske extra tungt för att det börjar bli kallt o mörkt omkring en... på min front är det nog så iallafall.

    Gud bevare oss för svårisar jag kommer troligen få dras med min i jul, men, men, på mina villkor ! Vi ska fira här hemma hos oss och vill hon vara med blir det när, hur och vad vi vill så det så!! Om min mamma kommer också blir det nog tiktigt intressant Jag o maken får väl huka oss mellan styggsyftningarna... kan dock bli riktigt underhållande

  • mammacatta

    ja, om man kan få svårisarna att ens träffa varandra så brukar d ju ordna sig. problemet ligger i att min mamma fått nog av svåris sambo - en riktig fjant om jag får säga det själv - och skulle ALDRIG fira jul med honom...
    så jag slipper iallafall DET kriget

    lite I-landproblem för den som är sugen:
    www.familjeliv.se/Forum-4-188/m13930763.html

    INTE studenter kan jag lova.

  • Gable

    Min lilla svåris kommer ICKE att fira jul med oss. Hör ni vad jag säger? ICKE, ICKE, ICKE, ICKE!!!!

    Förresten så är jag glad idag. Trots snö, ishalka och annan jävulskap.

    Pomdomdomdom...

Svar på tråden Äntligen fredag del 7