• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

    Det som stör mig mest med en etta är att det finns så sjukt lite plats för allting, har inte ens ett linneskåp *morrar*

  • Fru Cinderella

    .. och enbart en treplatters spis.. Vem bryr sig ens om att göra en sådan? Den tar mins lika stor plats som en vanlig fyrplatters.. totalt slöseri med energi

  • anne på grönkulla

    Jo, i vår lägenhet har vi varsin klädkammare - vilket var himmelrike! Men jag har såklart växt ur min... men kommer sakna dem ändå misstänker jag den dag vi säljer - förvaringsutrymmen är sjukt svårt att få till bra!

  • janos

    Äntligen söndag! Vilket väder vi har haft idag. -2 grader och strålande sol. Det fick mig att ta mig en promenad. Det var så skönt att få andas in den kalla friska vinterluften

  • mammacatta

    helo brudar! såg ni på på spåret? jag känner den blonda - pamela!
    hon är min kusses bästis och vi träffas iallafall nån gång på fest å så.

    *jag mötte lassie-varning*


    när vi flyttade in i huset kan jag säga, då försvann alla planer på att NÅNSIN bo litet igen. man vänjer sig vid alla utrymmen att gömma skräp i... 4 rok, jättehall nere och stor hall uppe (ingång uppe). plats för två vagnar i den uppe. garage. men vi är ju 4 nu åxå.

    annat:
    gud va jag är arg på min man nu! han har inte träffat pojkarna så mycket på sistone, och har HUR MYCKET ORK DOM HELST. så när jag tappar mitt lilla tålamod och gormade på wille så säger han åt mig att inte skrika så där.
    *aaargh*:[:[:[
    d är lätt att vara pedagogisk när man är utvilad och leker med dem för första gången på en vecka ungefär...

    å även om han har rätt så behöver han inte ta det nu, utan han kunde ha väntat tils vi va ensamma eller nåt. näe, mitt framför wille när wille fortfarande är arg för att jag sa nej åt honom.
    *grrrr*:[

  • Fru Cinderella

    mammacatta

    Måste bara säga hur avundsjuk jag är på dig.. men jag hamnar nog i dina skor en dag, hoppas jag..

  • Rystall

    Min väninna fick en flicka inatt. En liten tjej på 3565g och 49 cm lång! Hon gick över en vecka så hon var allt lite mör. Det verkar ha gått bra under förlossningen och vi skall kila förbi egenvården när maken kommit hem med en lite present. Då får vi se underverket och kanske även hålla

Svar på tråden Äntligen fredag del 7