• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

    Ikväll tror jag minsann att jag ska unna mig något gott i glaset, för jag har slitit hårt på jobbet idag

    .....nästan lika hårt som Gable

  • mammacatta

    www.internetlankar.se/spel/rebus/1.htm
    här är direktlänken, tar inte såååå lång tid och man kan sluta mitt i och lägga till en länk på favoriter. ni fattar när ni kommit några sidor in.

    det står lite luddigt, men man ska alltså komma på nästa sidas adress som ska skrivas som den ni är på fast i nästa steg.
    *luddluddluddiluddludd*

  • janos

    Häj mamsen! Allt väl med dig och pojkarna?

    Vart har Cm tagit vägen? Har hon gått vilse i tvätthögen igen? Kanske borde fixa en ny kompass åt henne, så att hon hittar hit igen

  • mammacatta

    hejsan jansos! jag önskar att jag hade stålar till vin, men vi har bara till mat å blöjor nu får man smaka av dig kanske... *hoppfull*

  • mammacatta

    nejdå, hon bara jobbar och sliter som en slav. hon är precis lika snygg snäll och trevlig som vanligt!

  • mammacatta

    tja, pojkarna...? har jag berättat att jag skrapar upp nr2 ur blöjan på mornarna...?

  • mammacatta

    ååååå, va roligt! party! å VIN! å mingel! *suck* undrar när d blir nästa gång...

Svar på tråden Äntligen fredag del 7