• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

    Dom finns på coop här i sthlm!

    Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så uttråkad jag är!!! NÄR FÅR JAG GÅ HEM???

  • Gable

    Håller med systeryster, jag tror också att katten sysslar med annat än trevligt lite småprat med pippisarna.

  • Gable

    Jopperdijopperda, trallalaaaaaaaaaaaaaa! Jag har hunnit läsa 2 skvallertidningar, jobbat lite, druckit kaffe, lyssnat av mitt mobilsvar och surfat på internet.

    Vad ska jag mera hitta på att göra?

  • Sister of the Night

    Haha, Gable, du jobbar hårt hörs det! :D :D :D :D :D

  • Fru Cinderella

    Hmm.. tror jag sett saffranssåsen på Willy men är inte säker. Vet dock med säkerhet att jag har köpt den på ICA.

  • Gable

    Japp systeryster, här jobbas det väldigt hårt. Det är tur man inte har ackordslön, jag skulle inte få många ören i lön

  • Sister of the Night

    Skratt*

    Nä, det kan du kanske ha en viss poäng i... :D hihi!

    Mmm, lunch, ja. Själv arbetar just nu frenetiskt för att lyckas med konststycket att _både_ skriva och stoppa i mig ett par rejält läckra vegoburgare som nyss fixades i all hast. Sund som jag är så slinker de ner med en chokladpucko.

    Får tillägga dock att för den allmänna husfridens skull bör jag nog akta mig för att söla ned tangentbordet med dressing... Skulle inte falla i säeskilt god jord, nej.

  • Fru Cinderella

    HaHa jag fick jobba en timma extra! Jippie!!

    (Vet är lite konstig *fnissar*)

  • Sister of the Night

    Hmmm, det är nåt lurt här.
    Där sitter Gable och gör seriöst menade försök att få tiden att gå lite snabbare med hjälp av skvallertidningar och allt möjligt :D
    medan du riktigt myyyyyser över extra timmar

    Haha, ni borde verkligen fundera på att byta med varann :D ;) :D

Svar på tråden Äntligen fredag del 7