• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    *proppar i mig sega råttor*

    ska dricka lite hallonsoda o se på iceage med familjen, tittar in senare..bajsi bajsi

  • Jeny

    förresten, något helt annat... i en av Amelia bröllop var där en bild på dukning, där de hade lagt placeringskorten uppe på vinglasen och låtit ett vinrött band ringla sig ner i glaset. om ni vet vilken jag menar!?
    iaf så ska vi ha placeringskoretn på festprogrammen, men jag tyckte den andra idén var så fin så jag funderar på att istället för namnen skriva olika kärlekscitat och ordspråk på de lapparna. har ni några fina såna citat och ordspråk? vill ha typ 10 olika så får man ju skriva samma på flera lappar

  • onsdag i oktober

    Vilken udnerbar idé Jeny.
    Ska lägga pannan i djupa veck och fundera. Har några böcker med kärlekscitat. Ska leta och ta med på måndag (om jag nu kan komma )

    Jeny förstår dig fullständigt.
    Suck - alla dessa människor som tycker och tänker och förvrider sanningen. Inatt hade de diskuterat mina ringar eftersom vi går till guldsmed. Ja de lägger säkert flera 100 000 på ringen. Ja gärna om NI betalar. HERRE GUD!

  • GretaG

    Ja lustigt att människor orkar lägga sig ens privat ekonomi, otroligt!
    Vi har en i vår bekanstkapskrets som är sååå nyfiken på vad allt kostar. De är lite så att de vill att bröllopet ska vara i miljonklassen så att de har nåt att prata om. När jag sa att min klänningen var en speciell som ska sys upp o att jag hittat mönstret i vouge, ja ni kan ju hajja att pratet vart i gång...mönstret kostade mig exakt 150 riksdaler, varken mer eller mindre...galet alltså...

    Jeny ska kolla i Amelia tidsningen. Har en men det är säkert inte den bara för det...

    Jag har ett ordspråk som jag drar för alla singlar.
    Jaga kärleken o den ska undfly dig, undfly kärleken o den ska jaga dig "Francis Bacon"
    Annars e där ju klassikern "Kärleken e det enda som växer ju mer man slösar"
    "Lyckan är sällan en belöning utab oftare en helt oväntad gåva" Pam Brown
    "En vacker sång sopar dammet från hjärtat"

    Ja det var de ordspråk jag hade i huet...vilken fantastisk idé Jeny!

  • brud 11/11

    Jeny!

    Jag ska ha den bordsplaceringen.. den tycker jag e väldigt fin!
    Intressant ide med ordspråk...
    kolla på BT's sida, där e ju varje dag nya ordspråk..

    Onsdag!
    Förstår din frustration.. Vårt bröllop kommer att gå att loss på en del o det e en del kompisar som har sagt att det kommer att kosta.. ingen som säger det negativt utan nu börjar de prata om att de måste köpa dyrare presenter.. och det e ju inte meningen...

  • GretaG

    Ja vilken tid på måndag ska vi ses tjejer?
    Ska vi ta den gamla vanliga tiden 17:30?
    Jag åker in till Malmö tidigare om nån vill hänga på o kika runt i affärer med mig!

    Antar att vi har samma mötesplats, statyn vid stortorget. Ska vi fika där vi fika sist...???

  • Åre bruden 07

    om vi ska fika där vi fika sist (vid gustav adolf torg) så träffas ja gärna där,, parkerar ju vid triangeln o då behöver ja inte stressa

    Tycker 17.30 blir en bra tid

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??