• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Åre bruden 07

    hej hej tjejer nu är ja tillbaka från stockholm

  • onsdag i oktober

    Välkommen tillbaka. Tokmaja och jag undrar hur det blir imorgon?

  • tårtsmulan

    Välkommen hem Åre Har du haft det bra i Stockholm?

    Är det tänkt en träff imorgon eller? Måste erkänna att jag inte har hängt med i när nästa träff ska vara.

  • onsdag i oktober

    Hej tårtsmulan. Det är ingen träff imorgon. Det är bara jag som har lite panik över att hitta underkläder. Ska ju lägga upp klänningen om två vekor och måste ha samma underkläder som jag ska ha till bröllop eftersom dom syr klänningen exakt som den ska vara på dagen D.
    Ska till en underklädesbutik i Åkarp och Tokis och Årebruden hänger på. Träff har vi lösst pratat om nästa eller nästa vecka igen.

  • onsdag i oktober

    11/11: bilden är underbar. Känsla!
    Vet tyvärr inte vilken sida det är du letar efter. Fortsätter att hålla ögonen öppna.

    GretaG: Länkar till bruden jag berättade om: www.amelie.ws/wedding.htm

  • Åre bruden 07

    Ska vi försöka bestämma en tid för en träff?

  • GretaG

    onsdag - hon har ju en likadan klännings som jag ska upptill!!!:D:D:D

    Köpte spetstyg idag till min klänning, det var ett spetstyg som kostade skjortan men sen var den ju vääldigt fin om jag får säga så.
    Fyndade ett par stövletter för 190 riksdaler!!! Riktigt nöjd får jag säga.

    Haft en väldigt bra dag idag, även om jag fått springa benen av mig o våndas lite men det var det absolut värt. Nu e jag bara helt matt...

    Ser ut som om vi ska anlita ultimate cake. Hon leverarar tårta till Landskrona weehooo.
    Nu ska vi ba se om hon e ledig att göra en tårta då!! Vi få la se!

    VÅRA RINGAR E KLARA!!! Ska bli såå spännande att få se dem o prova min ring med min förlovningsring. JAg hoppas innerligt att det blir bra!

  • tårtsmulan

    OK Onsdag, känner mig tyvärr mer än lovligt förvirrad idag

    Är det någon av er andra som känner till en guldsmedsaffär med bra priser på Schalins ringar? Har nämligen lämnat in min förlovningsring idag så att de ska ta bort vitguldet på sidorna. Nu är jag på jakt efter ett så bra pris som möjligt på Schalins Passion 237-2,51.15 i vitguld www.schalins.se/show_serie.asp

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??