• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Låter jättemysigt. Brukar ni ha det? Ska kandske introducera idén för min Barcelonavän (när jag tycker om henne igen )

  • onsdag i oktober

    Tokmaja: Kom på. Din kompis i Barcelona - är hon aktiv i SWEA. Enligt min kompis finns det ett helt gäng med svenskor i Barcelona som träffas regelbundet under varierande former. Våra kompisar kanske känner varann?

  • TokMaijan

    Skulle inte tro att hon e aktiv i SWEA men jag ska fråga henne ändå...hon jobbar så konstiga tider...hon har aldrig nämt swea...men jag ska som sagt fråga henne..

  • TokMaijan

    ja vi brukar telefika i en gång i veckan...men ibland blir det varannan vecka...rätt trevligt faktiskt...

  • TokMaijan

    :D Onsdag - min kompis bara asgarvade när jag frågade om hon var aktiv i SWEA...hon o jag har lite torr humor så hon trodde jag skojade med henne...

  • TokMaijan

    tja då har man bara en kyrka kvar att avboka...dessa märkliga telefontider gör att man får lixom inte gjort allt på en dag...

  • TokMaijan

    TJEJER!!!

    Är det någon av er som vill ha en så kallad gästbok till ert bröllop?
    E sådan där alla kan skriva i. Jag gör gärna sådana till er, för ett självkostnadspris så klart, vilket betyder att jag vill bara ha ersättning för materialet. Arbetet gör jag gratis.
    Jag ska göra en egen till mig nämligen och jag älskar att pyssla.

    Jag kan göra med färdigtryckta sidor med antingen frågor ni vill ställa själv till gästerna, jag kan göra sidor för den specifika gästen...

    OM någon är intresserad så hojta till i tid...

  • TokMaijan

    Jag ska börja göra på min egen så kan ni få se den när vi träffas nästa gång...

    Så förstår ni kanske hur o vad jag menar...

  • Åre bruden 07

    Så nu har vi fått offert på ca pris på ett bröllop i Iskyrkan på ishotellet, avr inte så blodigt, nu ska jag bara lämna in det som förslag till min blivande

  • Åre bruden 07

    TokMaijan

    Om du gillar o pyssla så kan du få göra våra inbjudningar

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??