• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • tårtsmulan

    Idag har vi varit och provsmakat tårta, mums vad gott det var och slutresultatet kommer nog bli kanonbra

  • onsdag i oktober

    Vad blir det för tårta? Ditt nick anspelar på att tårtvalet är viktigt

  • onsdag i oktober

    Idag har vi varit hos sömmerskan. Lite osäkert om vi kan få det precis som vi vill men det kändes jättebra ändå.

    Har fullt upp närmsta dagarna. Mycket som ska bockas av
    Andra solosången är vald.
    Ska på möte hos fotografen på torsdag.
    Ska till restaurangen och välja matsedel på måndag.
    Ska till guldsmeden på tisdag.

  • Jeny

    jag vill också provsmaka tårta!! var beställer ni er från, tårtsmulan?
    jag vill ha en i flera våningar med vit marsipan, och vinröda rosor i marsipan som ska typ slingra sig nerför...

  • onsdag i oktober

    Har ännu inte fått tag i honom. Kör på ett inbokat möte med David J Butler som vi hade sedan flera månader tillbaka.

  • brud 11/11

    va?!?!?!?! har du inte fått tag på honom... han kan väl inte ha semester fortfarande???

  • Åre bruden 07

    Får se om jag dyker upp på söndag. Är nere i en svacka för tillfället

  • tårtsmulan

    Mår du inte bra Åre bruden? Det hade varit trevligt att träffa dig och de andra som har anslutit sig på tråden.

    Onsdag och Jeny: Vi har beställt tårta från Ultimate cake. Eftersom vi inte kommer ha någon dessert ville vi satsa lite mer på en riktigt god och annorlunda tårta. Efter lite velande fram och tillbaka,för det fanns ju så mycket gott valde vi två olika bottnar med smak av choklad och apelsin och däremmelan ska vi ha en halloncreme. Det låter kanske lite konstigt, men jag lovar att det var supergott

    Jeny: skulle inte ni göra egna tårtor?

    Onsdag: Vilken solosång bestämde ni er för och hur har det gått med bokning av resa? Håller tummarna för att ni ska få tag på biljetter till Malaysia ;-p

    Idag fyndade jag förresten igen jag tycks bara springa på fynd, och nu var det en midjekort fuskpälsjacka som jag hittade i Ullared av alla ställen

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??