• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaja

    det tror jag med...men jag ska åka till svågetorp på söndag där e det mega billigt med tyg ska kolla om de har fuskpäls, jag vill gärna ha i helt vitt...det e ibland löjligt billigt där på stoff o stil...helt gaaalet ba

  • Brud nyårsafton 06!!

    Ja just det, den finns det ju oxå!! Super!
    Säg till om du hittar något bra!

    Jag kanske får vänta med att handla tyget tills jag vet att kappan är på väg!! Hahaha

  • Åre bruden 07

    dags för mig o logga ur tjejer

    ha en trevlig kväll

  • onsdag i oktober

    Kul att se hur aktiva ni är med skrivandet tjejer

    Välkommen tillbaka Brud nyårsafton 06!!
    Undrar om tårtsmulan fortfarande är på semester?

    Vad kul med sminkkurs. Ni får kolla hur många det blir tills slut (så det inte blir för trångt). Jag hade tyckt att det var roligt att vara med men mest för att tjejfnittra och pyssla tillsammans )Borde kanske vara mer seriös

  • onsdag i oktober

    Jag är inne på mina jobbnätter just nu. Ska göra fjärde och sista i natt. På torsdag en till och sen SEMESTER!!!!
    Längtar....

  • Tokmaja

    onsdag, klart att du får vara med o tjejfnittra...
    Skönt med semester min chef gav mig tors fred igen man bli baaaa så lycklig :D

    Tror att tårtsmulan skulle vara på semester vecka...har fått för mig att de åkt till utlandet men jag kan ju vara ute o cykla..juh :D

  • onsdag i oktober

    Då kommer jag gärna

    Skulle inte tårtsmulan typ till Astrid Lindgrens värld? Ahhh, hon är väl snart tillbaka så upptäcker vi det!

    Planeringen går framåt för alla här. Roligt! Själv känns det som om jag har alla bollar i luften just nu och måste börja få dom på plats.

    Har föresten ÄNTLIGEN bestämt kyrka.
    Börjar dock vela med vigseltiden nu

  • Tokmaja

    Onsdag - vad skönt att du bokat kyrka! Och att det händer grejer där borta, jag menar det e ju snart dags...Får man fråga vilken det blev? Kanske e det hemligt? :)
    Ja det där med tiderna, blev lite så eftersom man inte får bestämma en tid utan de har vigseltider...mohahaha
    Onsdag det ligger ett litet mail till dig som e totaly off topic...

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??