• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

    Ehhhh. mannens best man ringde nu för att fråga om vi hade sängplatser över tills svensexan, MEN han tänkte inte berätta när den skulle bli?????
    Måste jag inte veta det?
    Tänk om det är så att jag jobbar natt och inte har fixat någon som kan se till barnen...är inte det lite konstigt???

  • roffan

    Hallå, hallå! Har satt barnen i badet.
    Klart att du måste veta så du inte jobbar kväll! Om det inte är så att de vet ditt schema?

  • E-tuna

    Nej, det tror jag inte...det varierar ju så mycket så att jag själv inte vet när jag jobbar...

    Jaja...jag hoppas att killarna tar sitt förnuft till fånga och bestämmer sig för att berätta...

  • roffan

    Hur är läget annars då? Jag höll på att få hicka när mannen ringde hem från festlokalen och sa att det var problem och att vi inte fick sätta in ljudanläggningen ikbväll! Men det hade blivit ett missförstånd, och nu är allt okej igen :)

    Ska snart gå och tvätta håret utan balsam enligt frisörens order! :)

  • E-tuna

    Bra att det löste sig med lokalen!!!
    Sådant kan ju få en att bita på naglarna...

    Sätter du i vax eller mousse idag?
    Det sa min frisör att man skulle göra dagen innan + tvätt...

  • roffan

    Nej, jag får inte göra nånting. Imorgon ska håret rullas fuktigt på spolar och torka under huva i en timma, sedan sprayar hon och sätter upp. Ska försöka se om någon av dem som är med kan måla mina naglar medan jag sitter där.

  • E-tuna

    Åhhhh...vad roligt!
    Slappna av och njut då!!!

    Vi åker till landet ikväll när lillan kommer hem från en tjejmiddag...

    Sticker ni iväg på någon resa?

  • roffan

    Nej, vi ska ingenstans då svärmor är här. Ska till norrland senare i sommar.

    Ska du iväg ikväll? Då hörs vi inte mer förrän jag är FRU Roffan :)