• Svar på tråden E-tuna!
  • TingelingAnna

    Ursäkta att jag smiter in här och lånar er tråd. Men jag har förstått att ni har/haft kontakt med Bluebride, vilket jag oxå haft. Nu har jag inte hört av henne nåt sen hon skrev om det inställda bröllopet. Jag börjar bli lite orolig. Har pratat med henne en hel del på msn tidigare men nu är hon inte ens online där längre. Hon har heller inte svarat på mitt mail. Nån av er som hört nåt ifrån henne på sistone?
    Kram, Anna

  • roffan

    TingelingAnna: Inte ett ljud! Känner så för henne, hoppas allt löser sig. Hon lät så ledsen, förståeligt nog!

  • E-tuna

    TingelingAnna:
    Finns det skäl att bli riktigt orolig???
    Vi har inte heller hört av henne...vi finns här om hon vill prata, det vet hon...

  • E-tuna

    roffan:
    Vad gör vi med bluebride???
    Ska vi lägga ut en efterlysning???

  • roffan

    Ja, inte tror jag att det hjälper att efterlysa henne här för är hon här borde vi sett till henne, och vi kan knappast ringa polisen... Men hoppas hon kommer tillbaka och hoppas allt löser sig för henne.

  • E-tuna

    Jag menade ju förståss en efterlysning här på BT
    Det skulle ha sett ut!!! 112- vi efterlyser våran Bluebride...

  • roffan

    Hur är det? Själv känner jag mig fortfarande riktigt låg, har på känn att något är fel någonstans. Avskyr att känna så för jag brukar tyvärr ha rätt... :( Går kanske och lägger mig tidigt.

  • roffan

    Vet inte vad det är men nåt är det... Kryptiskt, men jag vet faktiskt inte.