• drea

    Oups...lite snabb 4

    Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

  • Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

    Men om den är dålig så vill jag inte skicka sån s**t till dig...:D:D:D

  • Gerda

    hihi... det är sant... men den är så söt el classico :D

    Ja, kom så äter vi massor!!!!

    :D :D :D

  • Hej baberiba

    Husbandet sa när jag ringde att han inte tänker bygga om köket för min expresso:o konstigt jag som trodde att om den inte får plats så skulle jag får ett helt nytt kök:D

    Jag sa att den kommer att få plats:D

    Vi kommer:D

    Vad gör du annars?

  • Gerda

    Haha.... han kan komma o bygga ett till oss??? ;) Alla norska kök är så mini... iaf i de prisklasserna vi har råd att hyra *sucka*

    Jag mår mest illa just nu.... så jag tror jag måste lägga mig ner en stund annars... :(

    Jag hade tänkt scrappa nu i eftermiddags... men det får jag nog allt vänta med till senare.

  • Hej baberiba

    Tror inte att han vill bygga kök:D:D

    Stackars dig...mår du så dåligt:o Du får ta och äta ngt då kanske det släpper:D

    Hur stor lägenhet har ni?

  • Gerda

    Vi har en 67kvm nu... köket är väl på max 11kvm... mindre säkert. :( Vi letar efter 3: or nu då till nästa flytt och det blir inte mkt större än 70-75kvm eftersom vi redan nu har en storlek 3:a men ombyggd till 2:a. Hyran får heller inte bli för hög 10.000 är vår smärtgräns om vi ska ha råd med blöjor ;)

    Ja, jag käkar saltakex nu, men det hjälper inte... kommer snart, ska lägga mig en stund bara.

  • Hej baberiba

    Oj är lägenheterna så dyra:o tråkigt...finns det insatslgheter istället, visst de kostar lite men hyran blir ju inte så hög.....

    Vila du lite så får du hojta till när du mår bättre..;)

    Det var nog mitt tjat om espresso som fick dig ur balans:o

  • Hej baberiba

    Idag är det partyyy....wiiiiiiii....:D:D:D

    Påskpartyyyyy.....:D:D:D

  • hellokitty

    Hello girls!

    Gett några påskkärringar förgiftat godis än...?

    Om någon ringer på dörren på landet idag ska jag ge dom en mus istället för godis...

  • Hej baberiba

    Kitty

    :D:D:D:D:D:D:D du kan ju säga att det är en seeeg råtta...:D

    Jag har best. en espressomaskin med hjälp av Gerda´s fantastiska kunskap..:D den kommer i början på nästa vecka:D

    Har du en sån?

Svar på tråden Oups...lite snabb 4