• drea

    Oups...lite snabb 4

    Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

  • Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

    Ja jag trodde att det var vänt på siffrorna...:D

    Men Baby verkar lite plastig men iofs så gillar jag designen och jag upplever att Classic har mer finesser..:o men du tror att baby har det.

    Kolla under jämföra här:
    www.espressomania.se/prod_show.php

    uppe i menyn till höger...

  • Gerda

    Cheers

    Ja, jag upplevde Classic också som att de hade mer finesser... Men på hemsidan verkar Baby ha mer funktioner - typ knappar att stælla in osv osv.... Classicen gillade jag mkt før att den kændes så trygg, stabil o rejæl, gott kaffe, okomplicerad och enkel. En massa knappar gør inte godare kaffe... :)

  • lightfish

    Gerda

    Lite så kände jag mig igår med :D Men så tycker jag ju självklart synd om henne, hon håller på att planerar deras bröllop och sen tar det slut.... :(

  • Gerda

    Ja, det ær klart att det ær tråkigt før deras relation... men om jag får vara ego o elak (vilkat jag inte uppmuntrar som beteende ;)) så kænner jag dig o inte henne och det var iaf ert datum først! ;););)

  • Gerda

    Urrf.... nu komemr jag sækert snubbla o slå mig illa eller nåt...???

  • Hej baberiba

    Gerda

    Jag vill inte ha för mkt jobb och avancerat..det ska gå lätt och smidigt och som du säger så är Classic rejäl och den har ju funnits längst och verkar vara poppis för de säljer ju den fortfarande...;)

    Så du hade valt Classic då? först ville jag har Baby men mest för designen....men Classic verkar enkel att sköta....+ att den har högre watt och den är i stål...

    Då är frågan om man ska ha Classic i Blank stål eller borstad stål;) tror borstad är finast...tror vår kaffebryggare är det...

  • Gerda

    Classic som jag stælls mot væggen... jag ær mkt før det dær pålitliga och klasiska... :D

    Kaffet blir jætte gott och den har fått bæst i test i många undersøkningar - Baby ær ju fortfarande nytt.

Svar på tråden Oups...lite snabb 4