• drea

    Oups...lite snabb 4

    Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

  • Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Gerda

    *slurp slurp slurp*

    dricker te o äter kakor

    :D :D :D

    Hur mår du idag tjejen?

  • Hej baberiba

    illa :[ jobbigt..jag som ska dansa ikväll i två timmar....:o sen ska jag köra fort hem så jag får se hockeyn:D

    Har smaskat i mig mmmmmmmarabou mjölkchoklad och nu snaskar jag tuggummi..:D

  • Gerda

    En blä-dag för många av oss på BT? Nåt som "går"?

    Men dansa tycker du ju är roligt väl? Å hockey... lite utlopp är alltid bra.... ;)

    Jag inväntar Tobbe o Marcus, bror o bästa kompis till Andreas :) Hade tänkt ha en partyhelg, men jag orkar inte med. Alldeles för utmattad... nåväl... jag äter upp all chips o gott som de lämnar efter sig när de går ut :D :D :D Nästan lika bra som att festa! ;)

  • Hej baberiba

    Verkar vara bläigt överallt..;) tror det beror på vädret...:o

    Ja dansa är kul när man väl är där..:D:D

    Jag vill också smaska i mig chips särskilt ikväll till hockeyn men jag får nöja mig med hembakade vaniljbullar och kaffeLatte och RemiKex...till hockeyn...MUMS..:D

  • Gerda

    Åhhhhh!!!!

    INTE säga så till mig!!!



    Ikväll blir det inget sånt... måste vänta till imorgon/fredag

  • Hej baberiba

    Gerda

    Mmmmmm vad gott det ska bli....mmmmmmm..:D:D:D:D:D:D:D

    Vaaaaniljbullar oc RemiKex och en Latte...smaskens..:D

    Först blir det Stuvade makaroner+Köttbullar.....mums det med..:D

  • Hej baberiba

    Gerda

    :D:D:D:D:D du kunde göra lite grönisar...:D:D:D:D puh det var skönt att få veta..:D:D:D

    Nu ska jag hemåt....har lite bråttom nu...:o

    Vi hörs imorgon !;) krya på dig:D

    KRAAM

Svar på tråden Oups...lite snabb 4