Lyckoringen på Biblioteksgatan
Hej!
Är det någon som har köpt vigselringen hos Lyckoringen på Biblioteksgatan? Erfarenheter? Hur är deras ringar kvalitetsmässigt? Hittade min drömring där idag...
Hej!
Är det någon som har köpt vigselringen hos Lyckoringen på Biblioteksgatan? Erfarenheter? Hur är deras ringar kvalitetsmässigt? Hittade min drömring där idag...
Tyvärr ingen erfarenhet, däremot nyfikenhet
Har du någon bild?
Dessvärre inte! Den fanns inte med i någon broschyr och vi fick inte fota den. Det är en halvt välvd ring (5 mm)i vitguld med fem nedsänkta brilljantslipade diamanter på rad. Helt underbar!!!!
Jag har iofs inte köpt någon ring där (fast vi har varit och tittat på ringar där några gånger). Men jag har handlat andra smycken där och jag tycker att de är jättebra.
Tack för ditt svar lolabe!
Fler som har erfarenheter?
Vi köpte våra förlovningsringar där, det var väldigt underlig personal då, hon jobbar dock inte kvar tror jag.
Sambons gravyr är så dåligt gjord att den är i princip helt borta nu, 6 år senare - min är dock bra gjord
Usch, det lät ju inte så bra...
Puffar lite.. Kanske finns det fler som har köpt smycken hos Lyckoringen?
Vi köpte min blivandes förlovningsring där, endast för att den inte fanns någon annanstans. Personalen var varken duktiga eller trevliga, tyvärr.. Vi graverade dock ringen hos en annan guldsmed. MEN, om du hittat din drömring där så ska du absoult ha överseende med "konstig" personal, det är ju ringen som är det viktiga!
Kom ihåg att om du hittat en ring du gilar så kan du ju be en annan guldsmed göra den, någon du gillar! Så gjorde jag/vi med min ring!
Lycka till!
Vi var där och kollade diamantring och kan säga att de tar minst 10000kr mer för den ring vi ville ha än hos andra guldsmed, antar att det är lokalhyra som kostar...
Hej hej,
Vi köpte våra förlovningsringar där förra våren och är grymt nöjda med båda ringarna! Vi fick bra service och de såg till att vi fick ringarna fortare än normalt. Vi kommer även beställa våra vigselringar där eftersom vi blev så nöjda.
Har bara positivt att säga om Lyckoringen. Har alltid fått bra service och kvaliteten på smyckena är jag ganska säker på är hög (du bör få garanti på köpet, I guess).
Tack för era svar! Vi har nu köpt vigselringen där! De var jättetrevliga och vi fick med ett värderingsintyg. Det kändes seriöst och bra!
Har du någon bild på den nu? eftersom att du har köpt den?
nyfiken!