• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Paulinas

    Tack, jag ska hälsa!

    Det här med underkläder. Svårt! Jag har ett par vita trosor som jag ska ha tillsammans med en av jimmys skjortor. Sen skulle jag vilja ha ett fint bh+tros set, kanske i pastellfärger, men inte hittat något än :( Och sen skulle jag vilja hitta ett par snygga svarta trosor som jag i så fall tänkte ha "bara". Funderar på att gå en runda i stan och se om affärerna fått in lite nytt kul.

    Hur tänker ni? Vad ska ni ha för ombyte? Hittat något än? Eller mest som jag, bara i "fantasin"?

  • Paulinas

    Jag funderar också på smycke och tillbehör. Kanske hade det kunnat vara fint att köpa med sig en ros eller så och ha med på några av korten? Typ stå och lukta lite på eller nått :) Så himla fånigt egentligen, men va fan!

    Får ha något av smyckena jag fått av jimmy också. Ska ni ha skor!? Jag tror inte det.. men om man ska ha "bröllopstema" kan det ju vara fint

  • Marie (Inte min tur än)

    Paulinas

    Tycker du ska satsa på att bli modell :) du har ju riktigt goa ideer tjejen.

    Ang er mat låter det jättegott med alltihop, det kommer gå galant. Jag har lyckats få ledigt också nu så jag är så glad :) Fast du vet ju hur det är med mig, så nu är jag så omständig igen men jag vill gärna slippa fileen...

    BAra 8 veckor kvar nu Paulinas :)

  • Paulinas

    Marie,

    Givetvis får kocken hitta på något alternativ till dig! Kul att du för övrigt tycker att det låter gott!

    Nu är jag snart färdig på jobbet för idag och ska ut på stan och leta efter halvlinne tyg och ev. sy servetter. Får se lite vad halvlinne kostar. Annars blir det nog typ dunilin. Ska ha vita servetter (för en gångs skull inte rosa eller cerist :) ) så borde vara ganska lätt att hitta.

  • Eruraina

    Paulinas :

    et mat på bröllopet låter mums mums... *ler* man blev nästan hungrig när man läste det...=)

    spriten från tyskland låter som ett bra alternativ...det har min syster med gjort, de gifter sig nu i maj....sambons bror skall med göra så...och vi har oxå tänkt satsa på det alterntivet.

  • Gumsigos

    Paulinas Maten låter toppen, skönt att han fixar allt. O superpris med! Nu börjar det röra på sig, hur känns det? Börjar det bli pirrigt?

  • Paulinas

    Gumsigos,

    Nja, just nu känns det ganska bra. Oroar mig lite för klänningen som jag väntar på, men annars känns allt bra. Snart är allt det stora fixat och man får pyssla med allt det lilla och roliga :)

    Hur går det själv. Några nya idéer till ert stundande?

  • Paulinas

    Det är ju kul att folk tycker att man låter ok. Vi känner oss nöjda! :)

  • Eruraina

    Man skall känna sig nöjd.,...det är ju ens bröllopsdag!! =)

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224