• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Magnus brud

    Ja, det där med svensexa. Jag är rädd för att de kommer att ta ut Magnus dagen innan bröllopet. skulle inte förvåna mig. Många vet att jag avskyr allt med strippor, har väldigt svårt att acceptera att det ska finnas med på Magnus svensexa. PGA det tror jag att en del skulle ordna med en bara för att jävlas. Klart att vissa av våra killkompisar inte skulle göra det, men jag vet inte om de är tuffa nog att säga emot.

    Däremot är jag inte alls orolig för min möhippa. Jag vet att mina närmaste kompisar anser att man ska ha en rolig dag tillsammans. Inte bli så full som möjligt. Det blir säkert roligt.

  • Gumsigos

    Hallå tjejer!

    Va länge sen ja va inne, kul o läsa vad ni skriver. Om ni e sugna o messa så har jag tjopppsan@hotmail.com.

    Vi ligger också lite lågt med bröllopet, men hittar jag något jag tycker om så slår jag gärna till. Har äntligen fått ringkudde, ljus och gästboks pennan, igår. Så gulliga! Kuligt o fynda på Ebay. Allting ser likadant ut med snäckor o sånt.

  • Eruraina

    Vad har ni tänkt ha för mat på ert bröllop? Sitter och funderar vad vi skall och vilka man skall anltia.

    har sett reklam från fredholms och kött-essen

  • Gumsigos

    Vi ska kolla med de två o så ska jag kolla med Stora Hotellet i Hörby. Vi får maten från de till jobbet.

  • Min-Ah

    Paulinas!

    Prova att maila hans fru. Freddie har en kraftig synnedsättning (sjukdom) och brukar i stort sett nästan aldrig kolla sina mail.

    Jag mailar dig hennes e-mailadress!
    Vill ej lägga ut den här på internet!

    Skall givetvis påminna Freddie om ert bröllop och att du försöker få kontakt!!

  • Gumsigos

    Klockan 11 är väl lagom, var det inte det förra gången?

  • Gumsigos

    Nån av er som är sugen på o sticka till Ullared?

    Fick tips om att fixa deko till festen där.

  • caja

    Gumsigos

    Jag har själv haft funderingar på att ta en sväng dit. Har en jobbarkompis som oxå ska gifta sig som bör ha varit där igår. Ska kolla med henne hur mycket det fanns där innan jag bestämmer mig helt om man ska ta en sväng dit. Annars tycker jag helt klart det vore skoj!

  • Gumsigos

    Jag har hört att de har linnedukar o servetter. + en hel del till vårt tema :D

    Hade varit kul o sticka dit, annars får ja flörta me gubben ;)

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224