• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Gumsigos

    Men dahlis va kul att du hitta Din klänning. Ja tar det lugnt, ja vet hur den ska se ut men bestämmer mig inte helt förrän det börjar bli dags, för säkerhets skull :D

  • P+T

    Hej!! Har läst hela er tråd och kan inte låta bli att skriva. Jag är ingen brud än, går och väntar på en förlovning... :)
    Bor i Vinslöv, kommer från Tollarp, så jag tyckte att det kunde vara kul att skriva här med personer som inte är alltför långt borta.
    Jag är 23 och min sambo är 27 (24&28 i år).
    Kram Petra

  • Eruraina

    dahlis

    ah okej jag då förstår jag varför det blev hässleholm. =)

    Jag jobbar med i perstorp...=)
    är det du eller din kille som jobbar där?

    Har ju atalje mb ett stenkast från mig..har fortfrand einte gått dit...tycker det känns lite tidigt...ca 1år kvar ju... men det drar i fingarana när tåget passerar därförbi..=)

  • Eruraina

    P+T :

    Hej Vinslövs bo!

    sitter oxå i vinslöv... du oxå inflyttad som jag... blir lite ensamt ibland tycker jag! =)

    Vi kanske kan ses någon gång...vi bor i samma by..=)

  • P+T

    Eruraina
    Ja jag är oxå nyinflyttad... eller jag har bott här i 3 år nu men känner ingen... väldigt tråkigt och ensamt ibland.
    Jag pluggar i Kristianstad, till civilekonom, är klar i januari-07.
    Jobbade du i Perstorp?

  • Eruraina

    P+T

    Jag har bott här snart 1½år. Hyffsat länge ändå.=)

    Hur länge har du kvar på din utbildning.
    Ja, jag jobbar som förskollärare i perstorp. Tog min examen nu i januari, så allt är nytt och spännande. till och med pendlingen är rolig...änsålänge...=)

  • Eruraina

    Paulinas :

    För min del kvittar det nästan var jag tillbringar min bröllopsnatt, kommer vara så lycklig ändå.. *ler*

    C4...hmm, har inte riktigt kolla på var det ligger, kan inte se det framför mig.

    För vår del lutar det nog åt ngt hotell i Kristianstad.

  • Eruraina

    P+T

    haha, jag kan ju inte läsa.. och jag är lärare bådar gott det här...såg nu att du är färdig om ca 1år... Skönt..=)

  • Gumsigos

    En till Tollarpare va kul ;) välkommen P+T!

    VI bor i Tollarp, sen några år, sambon bott här sen liten. Vi gifter oss nere i Ystad men ska ha festen hemma på gården.

    Eruraina C4 ligger nära tågstationen.

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224