• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • anjetka

    Förlåt mig, men jag kan visst inte skriva idag. Jag menar guld och rosa!!!!

  • caja

    Gumsigos

    Ja du.. än så länge så har jag band över så jag klarar mig, men det är ju ett antal till pappersgrejor som ska snöras framöver.

    Låter jätteskoj med allt du lyckades få på ebay, har du inga bilder på prylarna??

    Jag kan tyvärr inte heller nästa helg eftersom jag ska till tälje då. Vi ska med släkten och se Mamma Mia, tror det kommer bli jätteskoj! men som jag sagt tidigare.. är det någon som vill ta en fika efter jobbet någon dag så är det bara att hojta till :)

  • caja

    Grisaknorr

    46 inbjudningar, men ca 90 festprogram och 90 vigselprogram, och sen då 60 tackkort.. så det kommer nog gå åt ändå :)

  • caja

    Paulinas!

    Du, vilket datum var det vi hade bokat fotografen?? Fick precis på att en kompis till mig ska döpa sin dotter uppe i Tälje den 6e maj, vi har visserligen inte bestämt om vi ska upp på det, men risken finns ju.. var det den 6:e eller 13:e vi bokade?

    Sen tänkte jag bara höra lite om de där vigselpapprena.. :) Säg till när du haft möjlighet att kopiera dem så kan jag svänga förbi och hämta dem .

  • Gumsigos

    Jag kom precis på en grej som vi ska använda till placeringskort.

    Vi har ju strandtema och ska fixa små flaskor som vi tömmer och tar av etiketten på. I de kommer vi sen att lägga en lapp med namnen på, kanske lite rivna kanter. O så sätter vi på riktiga kork-korkar

    Vad tycker ni??

  • caja

    Gumsigos

    Tycker det lät jättesnyggt med sådana placeringskort!!.. lite pyssligt kanske, men det kan det vara värt. :)

  • Min-Ah

    anjetka!

    Välkommen! Jättekul med fler nya här!
    Och det är ju väldigt snart ni skall gifta er!

    Min mamma är från Träne, så jag har varit i de trakterna en del i min barndom!
    Var i Ovesholm skall ni ha er fest?

    Guld och rosa låter fint!
    Jag hade (gammel)rosa och pärlor (pärlemor) i färgtemat. Även ljust, ljust grått (linneservetterna) och cremevitt fanns med.

    Vi gifte oss i Vä St:a Maria Kyrka 23 juli 2005.

    Vi hade festen i Venestad, i klubbhuset på idrottsplatsen.

  • Min-Ah

    caja!

    Vad skönt att era inbjudningar är klara och ivägskickade nu!
    Då löste ju sig det till slut!

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Jag vet faktiskt inte alls vad Gittes har för mönster.
    Men ring dem och fråga. Och/eller kom ut hit och kolla läget!

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224