• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Princessdiamond

    nämen.. va??
    vad konstigt.. förstår att du grubblar

    maila mig på camilla@37an.net om du vill prata
    och så ses vi ju på en fika imorgon också :)

  • yrvädret

    Princess_e

    Känner jag igen det där, or what! När spriten går in går vettet ur - och att ens försöka resonera med karl i det läget... Omöjligt!

    Många fattar inte varför man blir besviken - och att det är "hans ensak" - men det är för sjutton inte kul, när han dels har sagt att han inte ska dricka mycket och dels kommer hem och spyr... Kan ju tänka mig bättre saker att göra tidigt på morgonen (sova t ex) Och om han sedan försvinner ut i en timme - jag då blir man ju liite orolig. Antagligen hade han väl lyckats somna en stund i skogen dessutom - men det hjälper knappast...

    Sedan förstår inte jag varför killar tror att de klarar av mer alkohol än vad de gör... Är det prestige eller?

  • princess_edition

    yrvädret: gud vad skönt me nån som förstår! försökte diskutera detta me en killkompis på nätet tidigare, men inte fick ja nån förståelse där inte. behöver väl inte säga så mkt mer än att han nu har vaknat till liv me världens baksmälla och att vi suttit å småpratat lite å att han skäms för att han gjort mig besviken. bra det iaf! att han stack ut var bara för att han mådde så otroligt illa å behövde luften. han tänkte att ja skulle somna igen. ja som redan vart vaken en timme å oroat mig för att han ännu inte kommit hem. yeah right. aja. förhoppningsvis har han lärt sig en läxa.

  • Princessdiamond

    så då...
    minik..
    bara dina bubblor kvar ;)

  • Princessdiamond

    vad gäller för i morgon nu då?
    vilka kommer osv?

  • yrvädret

    Jag dyker väl upp

    Princessd

    Ska vi träffas vid kopparmärra då? Vid 14.30? Och så tar vi en promenad upp till Café Garbo. Var det kl.15 vi sa att fikan skulle börja?

  • Princessdiamond

    mm.. funkar för mig..
    vad e det hållplatsen heter precis vid kopparmärra??
    kungsportsplatsen? eller e det den som e högst upp på avenyn??
    ja jösses, vad duktig jag e på detta asså..

  • yrvädret

    Ja, det är kungsportsplatsen (hållplatsen efter Brunnstorget (Nordstan).

    Vid 14.30 då! Nu måste jag kila iväg. Ska till läkaren...

  • FamiljenLind

    Jag ska försöka titta in en sväng...det ser inte så ljust ut just nu med tid och så men jag ska göra mitt bästa.

    Vill ju höra om Princess dag och berätta om min underbara möhippa

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2