• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • yrvädret

    Hej, nu är jag hemma i götet igen. Har varit intensivt, även om kraven varit borta.

    Har så smått fått ork för att börja titta lite småsaker kring bröllopet. Tänkte att jag ska ha tag på en väska. Ska titta lite på stan imorgon tänkte jag. Får se hur mycket jag orkar.

    Vi kan höras av senare vart vi ska fika någonstans.
    Lind - kul att du också kan komma!

  • Princessdiamond

    bara minik kvar då...
    har ju dina bubblor..
    kommer du med på tisdag?

    någon annan? :D

  • princess_edition

    jag slutar tre på tisdag och behöver åka ifrån stan igen strax efter fem. kan vi klämma in en fika däremellan skulle ja bli glad. det är sista dan på denna delkursen och inlämning av hemtenta, så d vore inte helt dumt att få fira me å gå på cafe. :)

  • yrvädret

    som jag sa innan, jag ska prova klänningen vid kl 13, är klar senast kl 14. Skulla vara bra om vi tar fika i anslutning till det

    Någon gång vid 14.30 - 15.00? det är ju bara att dyka upp om man kan då. Sedan sitter man ju i ett på timmar... Vart?

  • princess_edition

    vasastan nånstans skulle passa mig bra. relativt nära skolan och bra förbindelser när ja ska vidare till dansen.

  • Princessdiamond

    åh, jesus.. ännu ett nytt ställe..
    känner till vasastan så dåligt...

  • princess_edition

    heh, se det från den ljusa sidan princess: ju mer du lär dig nu desto mer kommer du kunna i framtiden =P vasastan e ju i princip bara vasagatan (tvärgatan in från valand) ligger massa små mysiga caféer där.

  • Vårbrud -06

    Princess. Jag kommer inte in förrens runt 17 till stan och är nere vid kungsgatan då. Då kanske ni redan fikat klart så att vi kan mötas upp någonstans innan du åker hem. Jag kan ringa dig när jag är på väg in så får vi se hur vi gör. Vill köpa slöjan och titta på lite kort.

  • Princessdiamond

    herre gud.. hur ska jag klara allt detta...??
    :)
    det kan ju bli väldigt knepigt allt det här...

    du kan ju komma förbi här ngn dag annars då vårbrud.. så slipper vi båda känna stress..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2