• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • yrvädret

    Hockey är inte lika roligt som jag mindes (inte min karl heller, tydligen )

    Hm, jag funderar på vad jag ska ge T i morgongåva... Ska ni ge era något? Och vad har ni tänkt att ge i så fall?

  • yrvädret

    Princess

    Såg inte ditt inlägg förrän nu - sorry

    Visst kan man bli förrvirrad på sina ex - och tycka att de ibland tar helt förrvirrade och irrelevanta beslut (som att komma på idén att gifta sig INNAN man själv gjort det )

    Fast på ett sätt är det väl bra att du inte såg det förrän nu - jag menar, nu är de ju redan gifta och det är ingen idé att sitta och grubbla på det. Upp med hakan, och koncentrera dig på att DU ska gifta dig med DIN älskling om 1,5 vecka. Inget annat betyder något!

  • Vårbrud -06

    Princess

    Jag tyckte att det var rätt så lustigt att ni båda gifter er inom loppet av 22 dagar. Det visar ju bara att han är lycklig nu också. fast jag vet vad du menar, man vill ju alltid själv vara den som kommit längst eller har bäst förhållande.

    Yrvädret...
    Jag hade tänkt att köpa en klocka till David som morgongåva. Han har inte haft en klocka på många år och jag hade tänkt att han äntligen skulle få en. Har hittat en för 1700kr så det är en del pengar. Tycker att det är värt det, jag kommer ju få en ring för 4000kr, morgongåva och fina underkläder mm. Det känns som om jag kommer få så mycket och david inte lika mycket. Tror att han kommer bli väldigt överraskad. Han förväntar sig verkligen inte att han skall få något. Jag har sagt till honom att det är tjejer som brukar få det. Tänkte jag skulle göra en sådan där kärleksbok som alla pratar om också
    men det kanske blir för mycket. Han skulle aldrig vara så romantisk....

  • yrvädret

    Vårbrud

    Jo jag tänkte också på en klocka, men har gått vidare. T är inte den försiktiga typen, utan tappar saker i golvet, förlägger dem någonstans och tappar bort dem. Känns väldigt onödigt att köpa något så dyrt då... Han fick förresten en klocka - inte så dyr, kostade 500 kr, men jag fick den för halva priset - den höll i 5 månader innan han tappade den på ett betonggolv och glaset sprack... (säger väl allt )

    Har också funderat på en sådan där "Jag älskar dig för att"-bok, men kommit till insikt - hur mycket min sambo än skulle uppskatta det så är det inte JAG.

    Så jag har mina funderingar på en årskalender med överraskningar på firandet av månadsdagarna efter bröllopet. Fast jag vet inte... Det är 12 saker som jag måste planera in - fördelen är att jag inte behöver punga ut med allt på en gång

  • Vårbrud -06

    Åh vilken underbart rolig idé... det skulle jag vilja få från david

    Har ett häfte med värdecheckar som jag knappt har användt. Som jag fick på alla hjärtans dag förra året. Får leta upp det igen.

  • Princessdiamond

    ja henri ska ju få munspelet dårå..
    kostade typ 60 eller 70 spänn ;)
    men så hade vi ju eg bestämt att inte köpa ngt nu när resan till finland blev så dyr..
    vi ansåg att det va viktigare att komma dit än att köpa gåvor till varandra..

    jaja, eftersom jag betalade via paypal, alltså hans mastercard, så vet han ju hur mycket det kostade =/ (jag ska betala tillbaka när lönen kommer ;D)
    så nu vet han vilken prisklass han ska lägga sig på om han köper ngt :)

  • FamiljenLind

    yrvädret
    Tack, va bra och det tycker jag med

    God morgon Princess...eller god och god. Trollungen gick upp 05.35. Mao fick jag också pallra mig upp då - helt ofrivilligt

  • Princessdiamond

    jadu.. så är det att vara förälder ;):D
    men nog e dom bra söta ändå.. för det mesta :D

  • Princessdiamond

    Lind

    man kan ha avocado i ca 1,5 vecka utan att den blir dålig va?? :)
    i kylen så klart..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2