• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • yrvädret

    Charleston - jag vet bara vad de sa till mig. Jag tror att de har ett års- (eller halvårs-)bundet avtal och att när avtalet löper ut så höjs eller sänks priset (precis som fast bo-ränta )

    Vad tror ni om fika på måndagen den 10:e? T ska iväg på fotboll i Borås och jag har inget att göra.

  • princess_edition

    v.15 är vad jag kallar innan påsk och v.16 efter påsk... måndag 10:e låter jättebra tycker jag! är som det ser ut nu ledig den dan, så jag kan vilken tid som helst.

  • Princessdiamond

    ingen här som vill köpa en underkjol billigt?? ;)

  • MiNik

    Någon som ska utöka sitt hårsvall med mer hår till den stora dagen?
    Har beställt äkta hår från Brasilien idag, svindyrt med det ser helt fantastiskt ut (bättre kvalitet än mitt eget). Ska sy fast och klippa håret veckan innan, det lär bli varmt med så mycket hår.

  • yrvädret

    Minik

    Japp, jag ska lägga in mer hår - är grymt tunnhårig och behöver hjälp på traven

    Hur mycket kostade håret?
    Vart syr du i dina extensions?

  • FamiljenLind

    Läste hennes dagbok på Familjeliv. Tårarna rinner konstant under tiden...
    Känns alldeles ytligt att fortsätta prata bröllopsgrejer nu men som Therese själv skrev - livet är livet, det måste fortgå.

    Var och kollade på ringar idag. Fy fasen vad dyrt det är!!!
    Min förlovningsring (5mm) kostade när det begav sig 2000 kr. En likadan ring, fast en 4 mm, kostar idag 2500 kr!
    Sen ska man då lägga på stenar och pang - där rök den budgeten.
    Undrar om det är de höjda priserna som har gått igenom. Det var en sån snorkig typ som "hjälpte" oss att jag inte kom mig för att fråga.
    Usch...vi har haft alldeles för dålig koll på den här biten.

    Det blir att gå igenom allt en gång till - post för post.
    Behöver man verkligen en brudklänning?

  • Charleston

    ...neeeeeej då, det går preeeeeeeciiiiiiis lika bra med... eh... påslakan?!? ;) (Ärmhålen finns ju redan, bara att klippa upp ett hål för huvet´... ;)

    Har också kollat ring idag - och beställt den!!! (Blev positivt överraskad på priset faktiskt, men vi hade eget guld med oss som vi ska använda, så vi behöver eg bara betala arbetskostnad + tre stenar som jag köper till) Har delvis designat den själv och jag tror att den kommer bli JÄTTEBRA!!! Känns skönt att ha det gjort, blivande mannen har fått lätt panik över att jag dragit ut på det så, men vi får hämta den den 28/4 (dvs om drygt 3 veckor, så det är HELT lugnt!)

    Vi var och åt tårtbuffé på Steinbrenner & Nyberg i lördags... (det var nästan så att det kom tårta ut genom öronen till slut...) Hittade dessvärre ingen riktigt klockren bröllopstårtekandidat... de har en som heter "hallon hallon", men den fanns inte på buffén just i lördags, så vi åker väl på att köpa den som bakelse och testa vid annat tillfälle... Någon som vet nåt´ om den?!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2