• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • yrvädret

    hehe, men princess, då! Vad säger henri om att du är så nervös?

    Isad ghar vi varit och inhandlat lite extra i dekorationsväg till bröllopet. Jag vill ha fjärilar i temat och har nu fått tag på ett gäng super fina! *lycklig*

  • Tims mamma

    Vojne vad längesedan jag var här inne!!
    Har man en lite knodd på 11 veckor så tar det en del tid sen är jag även på Familjeliv (fast inte med samma nick som här) där finns oxå en bröllopstråd beta.familjeliv.se/Forum-5-122/m6459571.html

    Vad jag kunde utläsa så är Princessdiamond först ut. OCH REDAN färdig??? Jag är inte på långa vägar klar ännu!!! *gulp* jag är bara veckan efter... OSA har vi satt till den 30:e. Hoppas det inte är försent...

    Hindersprövningen är fixad sedan drygt 1 mån tillbaka. Det kändes inte så farligt men när jag hade provat ut ringen och beställt den så var jag tvungen att sätta mig ned för jag blev helt yr i huvet

    Tjejer: Jag letar efter ett musikstycke från en film som är rätt gammal. Kommer ej ihåg om den är fransk eller amerikansk men den handlar om cyckeltävling, har jag för mig, men musiken är helt gudomlig. Någon som vet vad jag söker??? Mutter* jag har den själv på läpparna men kan inte få fram det!! IRRITERANDE!

  • Princessdiamond

    tja... jag e väl så färdig man kan bli tror jag
    det e ju kjolen som ska sys upp då bara :D
    resten består i att betala för allt..
    restaurangen, blommorna, fotografen, hotellet..
    det kommer ju allt eftersom..

    sen skulle jag och två va tärnorna setts idag för att prova lite hår och så, men så sket det sig..
    har problem md att få till ngn ögonskugga, och vill eg inte lägga mer pengar på smink.. men måste nog försöka hitta ngt iaf..
    och så ska jag väl kolla på lite parfym.. hoppas jag hittar ngn för en ok peng..
    typ..

  • Princessdiamond

    ok.. 22e idag då...
    iiihh

    så om en månad börjar vi väl med håret, eller sminket..
    och jag kommer ha svårt att hålla maten nere..
    bläh..

  • MiNik

    Hej på er alla!
    Nyss hemkommen från Bryssel (studieresa/jobbsökarresa). Har haft hur kul som helst och köpt en helt makalös vigselring *ler* diamanter är billigare där än här hemma. Ringen består av 2 ringar som är ihopsatta med ett överliggandefäste med 6 st diamanter. Sedan så ska jag göra om min förlovningsring så att den kan föras in mellan de två andra ringarna så det blir 3 ringar (12 mm bred sammanlagt) 2 ytterliggande ringar i vitguld samt en i vanligt rött guld. *NÖJD*.
    Får väl försöka att läsa ikapp lite, ser att ni skrivit en hel del :)

    I månad kvar Princess ;)

  • yrvädret

    uschanimej - nu är det bara 4 månader kvar... Vad hände med tiden? Det var ju inte länge sedan Princess hade 4 månader kvar, ju!

  • Princessdiamond

    asså j ä v l a BT!!
    det kommer ju aldrig några nya verktyg!
    deras facelift känns som misslyckad plastikkirrurgi..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2