• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • yrvädret

    Var det någon som på allvar trodde att Carola INTE skulle vinna?? Men hallååå, hon är nationalikon och skulle vunnit med vilken låt som helst ändå!

    Fast jag hade hellre sett att BWO hade gått vidare...

  • Princessdiamond

    jo, men ett tag verkade det ju som att BWO skulle ha en chans..
    carola va ju så sjuk osv..
    annars hade jag inte trott ngt annatmen jag hade lik förbaskat hoppas på en annan utgång

  • Princessdiamond

    och nu kan man läsa i tidningarna att carolas vinnst är ett falskat spel..
    och det förvånar mig inte alls
    hela hon e...*svordommar*

  • yrvädret

    Varför skulle det vara falskt spel? Det florerar mycket rykten kring Carola och har alltid gjort. Nu till exempel skriver man att hon redan hade bokat hotell i Athen - och so what? Om hon nu har gjort det visar det en stark tro på henne själv och hennes låt. Och att det skulle vara "kaxigt" att redan ha en engelsk text på låten - när den i orginalversion redan var skriven på engelska... jaja, det säger mer om media än om Carola...

  • Princessdiamond

    nä, men det e inte det jag suftar på..
    men uppenbarligen har folk försökt ringa och rösta på andra låtar men inte kommit fram, och för skoj skull testat att ringa till carolas nummer, och DÅ minsann är det hur lätt som helst att komma fram

    det stinker fusk lång väg

    ska man köra med så fula metoder så kan man väl hålla sig till en jury bara, som det va förr
    ist för att påstå att det är folkets röst.. det är det ju tydligen inte

  • yrvädret

    Men att svt:s växel lägger av är väl inte Carolas fel - det är ju knappast hon som sitter i växeln. Och sedan kommer alltid sådana här grejer upp efter melodifesltivalen - det är ju knappast första gången tidningarna skriver om växlar som blir överbelastade och att någon annan egentligen skulle ha vunnit. Som vanligt är det spekulationer som media ÄLSKAR att blåsa upp...

  • Princessdiamond

    vad jag förstod så var det inte "mediafilak" utan vanliga svensson som berättade om detta...

    och om det e problem med växeln så borde det väl vara det för alla låtar??

  • Vårbrud -06

    Yrvädret
    Kul att ha en kompis till på familjeliv. Känner mig rätt ensam i deras stora värld. Jag letar upp dig. Är fortfarande lite hemlig =) Vi har slutat nu med skydd, men det är mest för att ÄL skall komma igång ordentligt. Hoppas inte på bäbis redan nu. Ni då?

    Princess
    Du måste ha gett mig fel nummer på mailen. Jag ringde, men det går till någon Ulf. Skall till stan imorgon en sväng efter jobbet. Max en timma. Du skall inte in då? På onsdag slutar jag 17.15, vi kan åka förbi er på hemvägen.

  • Princessdiamond

    har jag gett dig fel nr??
    ojdå..
    hmm.. knepigt..
    sorry, ska kika upp detta och skickat nytt nr :)

  • Princessdiamond

    hoho *rodna*
    jaja..
    ooops :D

    du har mail nu iaf *s*

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2