• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • yrvädret

    hahaha Du är rolig du, princess!
    Min våg är tyvärr inte lika snäll Mamma köpte ny våg förra veckan och upptäckte att den gamla vågen hade visat ett kilo fel - åt fel håll naturligtvis

    Om en halvtimme ska jag ta bussen ned till stan och fixa håret! Har sett fram emot det här i över en månad

  • Princessdiamond

    jo det e ju det som e mitt problem också..
    om jag skaffar en ny våg så kommer jag halt plötsligt ha "gått upp" kanske både 2 och 3 kilo..
    känns inte intressant..

    något som är både glädjande och deprimerande e att jag inte kan gå ner nästan något innan bröllopet..
    deppigt därför att jag skulle vilja det..
    men min överdel är såpass stor att jag måste dra åt nästan ända in redan.. eller eg så måste jag nog det som den ska känna 100..
    men det blir ju samtigt en positiv känsla.. att ngt faktiskt är lits tort ;)

    äh, jag e knäpp.. jag vet..

  • Princessdiamond

    vi kom att prata på eget företag när jag va hos eironora förut, och jag berättade att jag funderar på den branchen, men att jag skall vänta med ett avgörande tills några månader efter bröllopet..
    för att se om intresset är lika starkt fortfarande..
    hon sa då genast att jag kan koma på PRAO där ;)
    å jag svarade att det kanske hon kommer få stå för att hon sa :D
    och hon lovade att det skulle hon göra..
    hon verkade tom intresserad av att prata mer om det :)

    så idag kanske jag fått mitt genombrott till bröllopsvärlden ;):D

  • maritim

    Hallå där, har lämnat mammaledigheten och börjat jobba igen så mitt surfande har sjunkit med 90% :) Hoppas ni har det bra allihopa. Imorgon tänkte vi bege oss till Kba och kika på klänningar, hoppas vi hittar en riktigt snygg till billig peng :) Inbjudningskorten kom igår, vi beställde de med två hjärtan från kortdesign. Vi är supernöjda.

    MiNik; fick du jobbet på FK?

  • Vårbrud -06

    Hej på er

    Länge sedan jag skrev något nu. Har så mycket hemma och på jobbet så man hinner aldrig gå in och läsa. Har dessutom börjat på familjeliv också. Det är ju dags att börja med sådant också. =)

  • Princessdiamond

    usch.. barn! ;)
    har grannar med barn som skriker hela tiden..
    man blir inte så sugen då kan jag ju säga...

    minik o vårbrud
    om ni vill ha er bubblor snart så kanske ni kan komma förbi o hämta dem??
    annars kanske det blir efter bröllopet..
    vet inte om jag hinner med ngn mer fika innan..

  • Vårbrud -06

    Princess

    Hej. Har du lust att maila ditt mobilnr. Vi skall förbi kärra imorgon. Kan slå en signal så kan vi kanske hämta dem.

  • Princessdiamond

    *pusta ut*
    känna mig svettig och äcklig..
    körde lite med hantlarna..
    försökte hitta på metoder att träna benen samtidigt..
    men va ju tvngen att va tyst eftersom henri sover..
    bra träning för benen e iaf att bara böja dem ngt och samtidigt köra med hantlar..
    visserligen har jag världens sämsta kondis men jag pressade mig ganska bra idag..

    *fläkta sig och dricka massa vatten*
    snart dags för lite frukost..

    jaja, får nog ta mig ett träningspass till sen då jag klämde i mig massa godis i går och ikväll blir det inte bättre när det e melodifestivlen.. ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2