• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Princessdiamond

    det där har jag redan sagt

    pussen klarar jag mig bra utan ;)

    ja hjälp.. ta det lugnt ;):D

  • yrvädret

    Princess

    Vad du stökar till det
    Men ärligt talat, eftersom bestmannen även är Henris pappa så kanske man kan lätta lite på reglerna - han ser det kanske inte så strikt som en annan just för att han är brudgummens pappa? Folk har bara så mycket konstiga grejer för sig med en massa konstiga ursäkter. Tyvärr kan man inte heller kontrollera dem att göra som man själv tycker...

    Familjen Lind

    Såg ditt mail och är på Eironora vid den tiden. Jag har mailat tillbaka med annat förslag Skickade med mobilnr, så du kan väl messa eller ringa när ni vet när ni kan

  • Princessdiamond

    just eftersom det e henris pappa så borde han ju VERKLIGEN se till att finnas där..
    inte bara som bestman men även som pappa..

    eller ja, ni fattar nog hur jag menar :)

  • FamiljenLind

    Fattar precis!
    Men Princess...släpp det nu och låt dem lösa det bäst de vill.
    Koncentrera dig på alla de andra 1000 detaljerna som måste kollas och fixas istället - puh

  • yrvädret

    FamiljenLind

    Nu så har jag fått grejerna! Så imorgon drar det igång
    Fast jag upptäckte att det saknades en vaniljpåse i kartongen Det var bara 13 istället för 14...

    Ska sätta mig och betala in det ajg är skyldig dig på kontot nu. Pengarna borde komma in i morgon.

  • FamiljenLind

    Det var attans
    Jag fixar! Jag har kontaktat dem nu och inväntar svar. Du får självklart en av mina istället
    Jag håller alla tummar jag har för dig nu!

    Blev klänningen bra?

  • yrvädret

    Scysst! Känns lite trist att inte kunna fullfölja hela kuren - motgång innan jag ens börjat liksom

    Klänningen blir super! - tog kort med min mobilkamera - visserligen urusel kvalitet, men jag ska till frisören imorgon och vill visa henne lite bilder så att hon kan fundera ut bröllopsfrisyren. Så nästa gång vi träffas får du se bilder på klänningen

    Jag skickade mail till dig också, angående betalningen. Är FSB detsamma som Föreningssparbanken?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2