• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Malin A

    Glömde ju skriva NÄR jag gifter mig! Det är den 3 juni - alltså om exakt tre månader!

  • Vårbrud -06

    Hej hej Malin

    Det är omöjligt att göra en lista i denna tråden. Det finns några gamla som är med sedan lång tid tillbaka, men det kommer ständigt in nya som är här ett tag sedan går de vidare. Vi var väldigt många ett tag, men nu är vi nog lite färre. Ju närmre det närmar sig bröllop desto mindre tid har man att "hänga" här inne tycker jag. Vi träffas då och då och fikar och pratar bröllop.

    Vi skall inte ha levande musik så jag har tyvärr inte några bra förslag att ge dig. Hoppas att du hittar något bra!

  • Princessdiamond

    hej malin!

    vad kul :)
    jag kommer där uppifrån..
    ja, från kungshamn eg..
    var kommer du från? du kankske e från gbg lr?

    vi ska inte heller ha live-musik.. sorry

  • Malin A

    PrincessDiamond
    Det är min m2b som kommer från Uddevalla. Själv har jag bott i Gbg i 13 år, men är från Österlen.
    Så ni har 50 dagar kvar! Känns allt under kontroll?

  • Princessdiamond

    malin

    ja, jag kom å tänka på det också.. att det kunde va han som är därifrån :)
    jodå.. det mesta ska nog funka hoppas jag :)

  • Princessdiamond

    jag blir idiot på vissa här inne på forumet asså..
    att vissa är så totalt inskränkta..
    det e svårt att förstå asså..

  • Princessdiamond

    snacka om att jag lät fjortis.. men men, får bjuda på det :)

  • yrvädret

    Åh, jag blir såå irriterad! Var nere på stan idag och trängdes med en massa folk. Mitt mission: hitta kläder till fest + bröllop. Och det finns inte ett smack. Alla kläder är antingen i linne eller T-shirttyg, stilen är folklore eller helt oanvänbart trasiga. Inget festligt och det finn absolut inte en enda festklänning att få tag på. Jag vill ju inte komma i balklänning direkt. Vad sjutton ska jag göra?? Måste ha kläder till nästa helg, men det finns ju inget!
    Har börjat fundera på om jag ska köpa en kostym/dräkt - men det är så himla dyrt!

  • Cocogbg

    Hej länge sedan jag var här inne, har haft fullt upp med allt möjligt.

    Fött bebisen som kom redan i v.35+1 och vi har varit på neonatalen, men nu är vi hemma igen.

    Skall ha dop och bröllop 27maj, håller på att sy dopklänningen, den är snart klar. Sedan är det dags att börja sy brudklänningen, har nästan gått ner allt sedan förlossningen den 22/2. det känns hur bra som helst, men behöver träna lite också.

    Kommer gärna med på någon fika om jag kan ha med bebisen.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2