• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Vårbrud -06

    Det var en jättemysig kväll som jag är glad för att jag fick uppleva. Roligt att det äntligen händer mig och inte alla andra...

  • MiNik

    *SNYFT* vad ska man ta sig til nu när OS är slut?????????????????
    Helt fantastiska insatser från den svenska truppen........toppat av ett
    OS-GULD av våra underbara hockeykillar. Vilken match :) :) :)
    Något som vi ska ta med oss från detta OS till vårt bröllop är den svenska nationalsången, vi tänkte ha den som utgångsmarch :), får väl se om kantorn gå med på detta *ler*

  • yrvädret

    Vårbrud

    Vilken underbar karl du ska gifta dig med! Du är verkligen värd allt det där

    Här hemma är det krig... hm, eller jag, hur ska man förklara det hela. När den ene av oss är finne och hejar på Finland och den andre av oss är svensk och hejar på Sverige. Och när båda möts i en OS-final så.. är det bokstavligen krig Det var så gôtt när Sverige fick in 3-2-målet - T lär få äta upp det här i evigheter

  • Vårbrud -06

    Yrvädret

    Tack va gullig du är.
    För min del höll jag på Sverige, men hade givetvis tagit det bra om finnarna vann också. Är ju ändå halvfinne =)

    Jag och David har suttit och knåpat på olika efternamn nu på kvällen. Det är inte helt enkelt, men vi har nog en 5-6 namn vi kan tänka oss att heta. Skall ringa prv imorgon för att se så att de är godkänna att söka... tycker de verkar vara väldigt besvärliga.

    Hade gärna velat höra era åsikter, men vågar inte skriva namnen ifall någon skulle sno det...

  • MiNik

    Vårbrud,
    Det är det som prv gör när du lämnar in din ansökan, kollar om ni kan ta något av de önskade namnen. Tror inte att de ger förhandsbesked.

  • FamiljenLind

    Princess
    Får problem med fikan den här veckan... Min farfar gick bort igår kväll + att min blivande svärmor fyller "pensionär" på onsdag med öppet hus på dagen och firande på kvällen.
    Skulle vi kanske kunna ta fikan nästa vecka istället? Det hade varit mycket bättre för mig...

  • princess_edition

    vårbrud: det där lät riktigt mysigt! *avis*

  • Vårbrud -06

    MiNik

    Jo, jag ringde dem idag PRV. De kan inte lova att vi får något av namnen men de kan kolla upp att de är sökbara. Att det är någon idé att vi söker dem.

    FamiljenLind
    Beklagar... aldrig roligt när någon går bort.... *kram*

  • Vårbrud -06

    tjejer.. nu behöver jag mer tips och hjälp... vad skall ni göra mellan kyrka och middag? Vad finns det för bra uppehållssysslor vid minglet? Vi kommer ju att försöka ta kort mm mellan vigseln och middagen.

    princess, Eva Quirbash? Hette hon så?

    Vad hetter caprian mer? Vi skulle vilja ha en fotograf fast kanske inte under flera timmar. Skulle bara vilja ta några foton ute, resten tar vi själva. Tror ni de kan ta mindre jobb? Skriv gärna namnen så skall jag kolla med dem... vi är ju lite sent ute...
    Ju mer David sätter sig in i det här, destomer har han kommit på att han vill ändra.... fast jag är glad att han är med och planerar. =)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2