• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • yrvädret

    Från en kompis, via icq. Hon tackade för inbjudan och tyckte kortet var fint

  • yrvädret

    Jaha, då är man oskyddad då. För en månad framöver...

    Tog ut min p-stav idag - aj. Hatar verkligen bedövningssprutor! Och sedan kommer ja inte ha kvinnovecka förrän om en månad... Fast jag har iallafall fått mina piller - så vi får hoppas att jag mår bra av dem. Om inte kondomen spricker, jag råkar vara superfertil och det blir bebis istället...

  • princess_edition

    princess: ja gillade särskilt de lite enklare buketterna du hade med! har letat efter nåt sånt, för ja vill inte ha de vanliga traditionella stora buketterna. känns lite väl maffigt för min smak. har du nåt tips på vart man kan hitta fler liknanade sånna?

    har för övrigt pysslat ihop det perfekta inbjudningskortet! =) vet nu bara inte alls hur ja ska göra. det kan ju hända att ja hinner ångra mig på ett år (även om jag har svårt att tro det just nu), men om ja väntar tills dess kommer det inte att gå å få tag i materialet. sen så e d ju inte så lätt å veta hur många kort man kommer behöva. hur ska man veta vilka man vill bjuda om ett år liksom. det finns ju naturligtvis de som e självklara, men sen har vi ju kompisarna ja inte umgås me så mkt längre. antingen kanske ja lyckas få jättebra kontakt me dem igen innan dess, eller så kanske vi inte har nån kontakt alls. aja... tacksam om nån har några tips, genom egna erfarenheter eller så...

  • Princessdiamond

    princess_e

    www.berntzonsblommor.se

    ojdu..
    ja det där med inbjudningarna var svårt..
    det enda jag vet av egen erfarenhet av liknande saker är att, om du är som jag, tankarna och smaken ändras fram och tillbaka väldigt mkt..
    det är nog bara du och m2b som kan riktigt känna efter vad ni vill..
    är ni nöjda med inbjudningarna så köp hem materialet.. då är det lixom "kört" sedan..
    man får helt enkelt lova sig själv att hålla sig till det som är inhandlat..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2