• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Torvan

    Tror bubblor är ett mycket trevligare alternativ än riset. Det lär göra lite ont också har jag hört, att få det på sig

    Även om man inte delar ut ris brukar ju folk ändå vara så "käcka" och ta med sig själva...

  • Princessdiamond

    torvan

    jo det e ju det jag vet..
    och just därför oroar jag mig för att ngn "smart" människa gör det..
    har glömt att det kommer finna bubblor, eller helt enkelt inte bryr sig.. utan köpr på "hur" det ska va..

  • RosFia

    Ett litet tips som vi hade.
    Vi köpte rosor gula occh röda och sedan stod en person och gav en ros till alla när de gick ur kyrkan.
    Sedan tog resp gäst av bladen och slängde över oss!! Mycket vackert

  • RosFia

    Man skulle kunna plocka av bladen och lägga i en korg också vi dörren!

  • Princessdiamond

    RosFia

    tack för tipset :)

    för egen del skulle jag oroa mig för fläcka på klänning, och dessutom har jag redan köppt bröllopsbubblor :)

  • yrvädret

    Hej hopp! Vi skrev i infobrevet att vi undanbeder oss all riskastning eftersom att vi ska fotografera oss efter. JAg vill INTE ha en massa ris i håret när man tar dyra porträttfoton! (Sedan får vi utse någon som har koll på ifall det kommer upp en rispåse ur fickan hos någon av gästerna..)

  • yrvädret

    Förresten - Jag var och provade min klänning igår hos eironora. Den är sååå vacker - och då är den inte klar på långa vägar än. Ryser när jag tänker på hur underbar den kommer bli!

    Det roligaste av allt är att fotografen Beatrice Larsson, som ska ha göra makeovern på SoHo nästa vecka, hade kommit in på Eironora och frågat Eva-Marie om hon ville ställa upp med lite klänningar. Min klänning hade då hängt framme på en docka och Beatrice Larsson hade tyckt det var synd att den inte var klar - får då hade hon velat ha med den! (Inte för att hon hade fått det för mig - men det var roligt att hon tyckte den var så fin!)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2