• hellokitty

    Oups, lite snabb... 3

    Här är den nya tråden flickor!


    Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hemligt ( fast inte längre)

    Jasså e du jätte bundis med Madde, då förstår jag att hon inte ska behöva städa. Men låt Tarras göra lite rent och be henne sedan å dra!

    Mannen är bevakad hela dagarna på joppet var tydligen nån som försökte låna med sig lite hem för ett tag sedan så nu har banken hyrt in ett bevakningsföretag.

  • Hej baberiba

    Hemligt

    Ajdå det var inte bra....:o då är det bäst att mannen håller sig lugn ett tag....D:D:D:D

    Tarras kan ju städa när jag inte är hemma....:D:D:D:D när jag är på joppet...hehehe......

    Ska se om Lilian hör av sig på messen..:D:D:D

    Jag förstår att bilen går bra!...:D:D:D vad har du för musik i nu då?

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Nu e det Dire Straits som gäller. Köpte en samlingsskiva för nån vecka sedan. Dire Straits och Mark Knopfler blandat. Så asskön åka bil musik!

    Ja det var en bra idé, klart hon kan städa när du inte e hemma. Hehe, du e allt bra klyftig du

  • Hej baberiba

    Jag är så smaaaart....trallallaaaaaa...:D:D:D:D

    DireStraits e bra....och Knopfler oxå...D:D:D jag har dunka dunka i min bil dvs disco...:D:D:D

    Lilian har messat hon är på semester med Runar på Borneo och hon vet inte när hon kommer hem....:D:D:D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Å sicken gottegris! Måste man köpa nån skvallerblaska nu då så man inte missar några smaskiga bilder...

  • Hej baberiba

    Ojojoj vad alla är ledig...:D:D:D:D inte joppar dem iallafall för isåfall skulle de vara här på BT...:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Japp, verkar som vi är dom enda som sköter oss... hehe

  • Hej baberiba

    Hemligt

    Men du har ju varit ledig ett tag...:D du har ju inte varit på BT..:D:D:D:D ahaaa du sitter och kollar på din bling bling ring som skimrar sååå fiiint.....:p du njuter av er stora dag....:D:D:D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Japp, bling-blingen glänser lika mycket som jag

    Hoppas den här känslan man har som nygift sitter i lääääänge. Känner mig helt nyförälskad

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3