• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • Princessdiamond

    ja, för min del funkade det iaf inte, å HanOchJag va ju inte heller nöjd..
    så jag tror det finns bättre alternativ att köpa :)

    ska du också ha axelbandslös klänning??

  • Lyckligt gift!

    Nej, det är jättefint men min klänning (en Lilly) har smala axelband. Skulle behövas mycke silicon och ståltråd för att hålla en axelbandslös klänning på plats..:)

  • yrvädret

    Klisterbh-ar suger! Har testat det 1 gång och jag fick sitta och pilla bort klister som fastnat i småhåret på brösten en hel natt. Och då var huden fortfarande dubbelhäftande morgonen därpå... Skit, rent utsagt!

    Idag ska jag prova min klänning, jippie!!!!

    Och så fika med er, tjejer! Roligt, roligt!
    jag möter upp er utanför Evas Paley vid 17.30, då! Så kan vi byta telnr på plats, MiNik.

  • yrvädret

    Roligt att du följer med, princess! Fast jag känner ju dig; att du bangar en fika är en omöjlighet (om du inte jobbar då)

  • Princessdiamond

    jajaja *rodna* ;)
    jag åker härifrån vid halv fyra och är inne vid ca 4 vid brunnsparken.. ska leta efter byxor..

  • wedding2006

    Hej alla glada tjejer!

    Har följt era trådar och eftersom man har bytt inlägg med flera utav er tidigare så skulle de vara kul att följa med när ni träffas någon gång!

    Vi ska ju också gifta oss här i Gbg (och de är hemligt än så länge -enbart den ena tärnan som är förberedd på det hela), så skulle vara kul med ett gäng som också är inne i samma fas...(om ni förstår vad jag menar)???

    Så om ni känner för det, så hojta till inför nästa träff!

    *kram på er alla*

  • Princessdiamond

    tack för fikan tjejor

    kul att träffa dig MiNik!! :D

    hoppas det gick bra på PTA ;)

  • MiNik

    Princessdiamond,
    tack själv, jättetrevligt att träffa både dig och Yrvädret :)
    Mötet gick bra men jag kom inte hem förrens vid 22 tiden så nu är jag ganska trött.
    Vi tycks bli betydligt fler den 1/2 :)
    Natti på er alla..

  • wedding2006

    Tack så mkt Princessdiamond!

    Skulle du el. ngn kunna sända mig ett mail om vart de kommer äga rum?

    Mailen är wedding2be@mail.nu, så är du jättegullig *ler*

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3