• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • Princessdiamond

    jag vill nog hänga på..
    men en liten undran..
    finns inget billigare än evas?? har fått för mig att de är rätt dyra??
    annars får jag låna lite extra pengar helt enkelt :)

  • MiNik

    Princessdiamond,
    visst kan vi gå någon annan stans. Vi kan mötas utanför Evas så kan vi bestämma oss där.

  • MiNik

    Yes, och du känner ju igen Yrvädret också :)
    och jag vet hur du ser ut då sett dig på din hemsida :)
    Ses imorgon då :)

  • HanOchJag

    Princessdiamond är det klister lappar du köpt eller silikonbh utan axel band? (förvirrad) någons krev om att klistra fast det.
    Jag köpte klisterlapps bh från hm för ett tag sedan för att kunna lyfta bysten lite så det skulle sitta snyggt i klänningen. Men det funka ju inte alls. Har ju inte heller stora vattenmeloner på framsidan Blev riktigt missnöjd då man (jag) hört så mycket om det. En riktig s_k_i_t vara måste jag säga.Köpte även silikon inlägg för extra boost dom var mycket bättre.

    hade ju tänka ha dom tillsammans för att få en byst som aldrig mer kommer vara så, kanske får satsa på ELTEJP istället

  • Lyckligt gift!

    Gick in på ellos.se och beställde en, tycker dom ser jättebra ut och jag har inte mycket kvar...(ammat 3 barn..) men man måste beställa för minst 200:- och jag hittar inte en enda sak till som jag vill ha!!! Så det sket sig...:(

  • Princessdiamond

    Lena

    Beställ inte en sån! den va värdelös!

  • Lyckligt gift!

    Ok, min beställning har inte gått igenom eftersom jag inte kommer upp i rätt summa...vilken tur! Så mycket skit som går att sälja på postorder men som folk aldrig hade köpt i butik!! Tack för ditt goda råd=)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3