• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • Princessdiamond

    nu har jag äntligen fått arbetskläder :)

    slipper jag slita sönder mina egna kläder :)

  • Princessdiamond

    god morogn tjejer :)

    camilla har stora problem..

    vill beställa både film och parfym från ebay
    plus att jag redan beställt kläder från ellos, och så har jag skulder att betala av..
    min fjuttiga ekonomi klarar inte av detta!! *gråter*

    vill ha vill ha vill ha!!! :(

  • Lyckligt gift!

    Princessdiamond:
    Vill ha = Behöver! Alltså får man ta pengar från nåt annat oviktigt...;)

  • Zala

    Kan jag få vara med här?
    Jag och min blivande skal gifta oss på Bjertorp Slott i Vara och det tilhör vel ägentligen Skövde, men i den tråden händer det inte så mycket tyvärr, så om man ser stort på det kan vel Vara väre Göteborg med omegn

    Annars kan jag berätta at jag är norsk (derför min dårliga svenska), men flyttat till Sverige på grund av den store kärleken.

    Jag njuter av å planera bröllopet, som skal vara den 5. augusti, men hittils har vi bare ordnat med dato och lokal. Den blivande försöker å få tak på presten i den kyrka som ligger närast Bjertorp slott och jag försökar bestämma fotograf, kyrkmusik och band.

  • Princessdiamond

    Lena v B

    det låter väldigt bra..
    men något måste jag ju bidra med till vårt hem och hushåll också ;)

  • Lyckligt gift!

    Men...det gör du ju redan! Som jag sagt tidigare; Det bästa i livet e gratis! (Skoja..) Satt igår o gjorde en ungefärlig kalkyl.....Ryyyys! Ett stort hål blir det! Men men, en gång i livet...

  • Princessdiamond

    precis...

    men hade jag inte bara varit timmanställd så hade jag kunnat unna mig mer..
    fördelen är ju att va ledig så mkt som jag e ;)
    man måste se det positiva :D

  • Lyckligt gift!

    Jag vill också vara lite mer ledig för att planera...så skulle jag kanske slippa ligga på nätterna o drömma om allt som kommer att gå åt #%&...:)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3