• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • HanOchJag

    Lillamilva bestämma kyrka och boka kanske
    Kolla festlokal är oxå ganska bra att tänka på och kolla upp-dom går åt

    När ska ni gifta er??

  • Princessdiamond

    bestäm er för ett datum, sem letar ni upp en kyrka ni tycker om och bokar den..
    sen är det dags att bestämma sig för vad för sorts fest man vill ha..
    om man ska va på restaurang/festlokal eller bara hyra en lokal och köra med catering
    i vilket fall så har du att göra.. det kan ta tid att hitta ngt som känns bra.. för att inte tala om att det skall funka med den budget man satt upp...

  • Lillamilva

    Ja, det verkar ju som en logisk start
    Vi har siktat in oss på den 2:a eller 16:e juni nästa är. Lite långt borta kanske men det är ju kul att börja planera lite redan nu.

  • yrvädret

    lillmilva

    Grattis! Saker att göra först: boka datum, bestäm vilket typ av bröllop ni vill ha, hitta kyrka/ vigselplats samt festlokal och boka. När det väl är gjort kan du pusta ut ett litet tag

  • yrvädret

    princess

    Jo vi ska ta och kolla upp vilka präster som kan tänkas jobba under den tid vi gifter oss, två av de kvinnliga prästerna i Råda har iallafall skrivit på protestlistan mot homofobprästerna.

  • Torvan

    Puh, vad jag fick bläddra för att hitta fikalistan! Det är sån aktivitet på tråden !
    Nu har jag uppdaterat listan iallafall!

    Fika 1/2
    princess
    princess_edition
    Vårbrud06
    Yrvädret
    loppalina
    HanOchJag
    Charleston
    MiNik
    Maritime
    Torvan

  • Torvan

    Lillamilva:

    Den förste februari är det fika, för alla som vill! Välkommen!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3